MiRRe Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ingen tycker om mitt nick Jag som tyckte att det var ganska fint Jag tycker faktiskt att det e fint =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ingen som gillar mitt nick? Själv gillar jag StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ingen som gillar mitt nick? Själv gillar jag StellHell Du har om någon det fulaste här. Well, well. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Du har om någon det fulaste här. Well, well. Det där var inte snällt! Men din mamma har säkert som min sagt att man inte ska ljuga Men om jag uttrycker mig så här... ööö diarrehampus... det är... annurlunda Glömde skriva att jag gillar cortez... alltså hans nick. Och som alla andra ska jag skriva att mitt eget nick är fint ockås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 P-Cs andra nick, akaast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men P-C är ju sjuk i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Och det har med det hela att göra? Jag tycker nog Slewme är ett av de bättre nicken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Men P-C är ju sjuk i huvudet. Abkak, reppadó Remós! --- Vad nu det har med nånting att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Abkak, reppadó Remós! --- Vad nu det har med nånting att göra. Du är ju en kaxig idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Du är ju en kaxig idiot. På vilka grunder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Du är ju en kaxig idiot. Sånt går även att ta i pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag tycker faktiskt att det e fint =) Byt tillbaka till Mariiiiie, det var bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Du är ju en kaxig idiot. P-C är en hygglig typ, det är inte du. Så det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Sånt går även att ta i pm. Du sa det själv. Och lär dig quota som folk! - Crice - SlewME - Crusader - Sniper - Bobbo Viking, som lämnade oss ( :'( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Lämnade Bobbo oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Lämnade Bobbo oss? VA!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Mmmh... Han tog farväl i Vardagssnack den 13 april (Hans sista poster) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 :'( Forumets Sockerbagare Cortez är också grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 På vilka grunder? Hna har varit tyken i PM mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Jacker och skribb. skribb är faktiskt riktigt snyggt... tänker på nåt kort och smart och antireligion när jag hör det. Förresten, enbart för att bevisa att jag har ett bra minne när det gäller GTAsajtens forum så kan jag säga att det redan finns en sån här tråd. Om inte två till. Och så vill jag tillägga att jag tänkte på antireligion när jag såg skribb första gången, det behövde han inte skicka hatmeddelanden till andra på forumet innan jag tänkte på det. Redigerad 29 april, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts