Tiger Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Panimala, Pico och skribb tycker jag är fina. Edit: Och Mikolan också för sjutton! Redigerad 2 maj, 2006 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Alla har redan förstått att du hatar/ogillar mig, kan du sluta nu? Ett annat alternativ kan vara att inte försätta dig själv i situationer där du framstår i dålig dager. Nej, CocoTheMonkey sa det bäst: "only you can prevent forest fires. Yeah, that's you, boy. God's honest truth, boy. Bend over, boy. Slow down, boy. Mmm... boy". Redigerad 2 maj, 2006 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 (redigerad) Du har om någon det fulaste här. Well, well. Tack va du ä snäll Det var en kompis som kom på det Först sa han diarredoris men sen så kom zcruwen och hans morsa heter doris, så då blev det diarrehampus istället EDIT: Nu ska jag börja skriva med dialekt Redigerad 2 maj, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Mitt, Tackleberry & Cortez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Vaxxor, någon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Crice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 - Sniper Tack för den du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 (redigerad) Gurgel annars så är Pico, Jacker, P-C och Cortez rätt feta nick. Redigerad 8 maj, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Corleone. Det är gangster. Tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts