Cyper Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vad annars kan man göra? Har funderat på att köpa det men jag är långt Ifrån säker. Finns det många byggnader att gå in I? Vad finns det för vapen? vad finns det för bilar? Berätta lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vad annars kan man göra? Har funderat på att köpa det men jag är långt Ifrån säker. Finns det många byggnader att gå in I? Vad finns det för vapen? vad finns det för bilar? Berätta lite. Kolla på hemsidor. Jag har sett att det finns 2 helt nya motorcycklar/mopeder i gta serien: Avenger(nästa som angel ocg freeway och alla 3 finns med i spelet) Manchez(som sanchez fast bättre på guppiga vägar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) http://images.google.se/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DG '' Sindacco Argento '' Redigerad 28 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 http://images.google.se/imgres?imgurl=http...6lr%3D%26sa%3DG '' Sindacco Argento '' Hoppas att hellikoptrar finns till ps2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Storyn är väldigt bra tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nu ska vi se. Till att börja med finns det dom vanliga side missions; *Vigiliante *Firefighter *Taxi *Paramedic Sen har vi ett par olika street race där du blir kontaktad av andra förare via telefon kioskar (Det här är dom jag vet - garanterar att det finns mera) 2 På Statuon 1 på Portland 1 på SSV ____________________________________________________________________ Sen finns det andra olika side missions; Två, eller Tre moppe uppdrag (Olika objektiv [har inte klarat någon än]). Det finns 27 Unique Stunts, 100 Hidden Packages, 20 (Inte helt säker) Rampages. Fast i min åsikt tycker jag att story linen är för kort - det är ingen San Andreas, i och för sig kan man inte jämföra de två olika spelen. Förut sa jag att jag inte rekomenderade det men nu har jag ändrat mig även fast det bara är 40 % Storyline. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Fräna bilar de fanns! Ännu ett plus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Mhm, och det var bra att dom la in motorcyklar i spelet och även en story i instruktions boken om varför dom inte finns i GTA 3. Personlig bil favorit; Leone Sentinel Moddade Bilar från Cheatsync.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 4 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2006 Lånar tråden lite angående vad man kan göra i spelet. När jag klarat typ 3e uppdraget där man ska slå ihjäl 3 dealers i China Town så stog det att jag nu kan jobba extra som dealer om jag åker till något ställe. Men frågan är, hur gör man för att jobba extra som dealer? Och vart ska man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Man kan göra sop uppdrag man ska hämta soptunnor men sopbil, e as svårt. man kan även göra gäng uppdrag man ska döda olika gäng, vet bara att man kan göra det på ett ställe. hmmm det var nog allt jag kommer på nu. jo man kan köra slash tv (stavning) där man ska skuta gubbar dom har motorsåg som försöker döda en i ett stort rum. kom på ännu en till sak, man kan byta kläder i sparahusen, kläderna får man ibland i uppdrag, hopp, sidomisson. sparahusen är inte på samma ställe som förut. Redigerad 5 juni, 2006 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 sparahusen är inte på samma ställe som förut. Sparahusen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Man kan göra sop uppdrag man ska hämta soptunnor men sopbil, e as svårt. man kan även göra gäng uppdrag man ska döda olika gäng, vet bara att man kan göra det på ett ställe. hmmm det var nog allt jag kommer på nu. jo man kan köra slash tv (stavning) där man ska skuta gubbar dom har motorsåg som försöker döda en i ett stort rum. kom på ännu en till sak, man kan byta kläder i sparahusen, kläderna får man ibland i uppdrag, hopp, sidomisson. sparahusen är inte på samma ställe som förut. När sjutton kan man göra alla dom saker du tar upp nu`? Och frågar igen, det stog att jag kunde tjäna lite extra pegnar genom att deala och då skulle jag åka till någon och prata med honom men vet inte vart sjutton det är. Finns ingenting på kartan om det heller, har klarat ungefär 10 uppdrag kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Sop uppdragen kan man göra när som helst. slash tv efter ett uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Sop uppdragen kan man göra när som helst. slash tv efter ett uppdrag. Vart gör man dom då? Hur hittar man dom liksom? Jag ska kunna göra "Car renting" uppdrag eller vad det heter men har ingen aning om vart jag ska föra att kunna göra dom.. Man låste upp det efter uppdraget Dealing Revenge i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 Huset som man hade i gta3 på portland finns där men går inte att spara eller gå in i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2006 (redigerad) Vart gör man dom då? Hur hittar man dom liksom? Jag ska kunna göra "Car renting" uppdrag eller vad det heter men har ingen aning om vart jag ska föra att kunna göra dom.. Man låste upp det efter uppdraget Dealing Revenge i början. Car renting vet ja inte ett skit om kan någon förklara det?? men sopuppdragen gör man i sopbilarna som finns lite överallt. slash tv så kommer det upp en ruta efter ett uppdrag på en båt. första staden, innan man kommer till andra typ. Redigerad 5 juni, 2006 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Nu har jag en fråga som jag tycker e extremt viktig!! finns det flygplan och helikoptrar?? och om det finns plan, det e väl typ dom som e på SA väl?? så det inte e det planet från 3an! hatar det lilla planet med små jävla vingar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Nu har jag en fråga som jag tycker e extremt viktig!! finns det flygplan och helikoptrar?? och om det finns plan, det e väl typ dom som e på SA väl?? så det inte e det planet från 3an! hatar det lilla planet med små jävla vingar!! Finns en helikopter, sett en på ett screen som spelaren kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Men då måste man ha en mod till psp, typ en fusk sak. Redigerad 7 juni, 2006 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Men då måste man ha en mod till psp, typ en fusk sak. Nja, du kan sno en heli på ett uppdrag på PSP-versionen. Ungefär som SWAT tank i SA. Dessutom fanns det här på ett PS2screen så jag tror det är enklare att få tag på den i PS2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts