r2obx Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vadå hänger inte med ska dem röda, påritade strecken föreställa fotspår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Det ser fortfarande ut som att det är en slump. Egentligen är det två hål, men eftersom att det är speglat åt två sidor kan det vara en slump och se ut som fotspår. @ r2obx: Nej, det är inringningar av "fotspåren". Redigerad 29 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vadå hänger inte med ska dem röda, påritade strecken föreställa fotspår? De är där för att man ska fatta hur han menar. Ser (om det inte är det) väldigt mycket ut som spår från bigfoot...och varför skulle det INTE kunna vara det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) De är där för att man ska fatta hur han menar. Ser (om det inte är det) väldigt mycket ut som spår från bigfoot...och varför skulle det INTE kunna vara det? Men om det nu ska vara spår, varför hoppar han på ett ben just på en stig? Redigerad 29 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Därför de andra fotspåren ligger utanför stigen? Han är ju ganska stor och de övriga spåren kanske ligger där gräset är. Rockstar kanske inte tänkte till riktigt när de gjorde spåren. Bigfoot finns säkerligen inte, men nu när man har upptäckt spåren börjar man ju fundera. Edit: Fattar inte vad du menar med bilden Spam_Snuten. Är det den där armen eller vad det är i höger bildkant, bredvid liv-mätaren du syftar på? http://photo-origin.tickle.com/image/96/2/2/RL/96221369RL209642451.jpg Redigerad 29 april, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Därför de andra fotspåren ligger utanför stigen? Han är ju ganska stor och de övriga spåren kanske ligger där gräset är. Rockstar kanske inte tänkte till riktigt när de gjorde spåren. Bigfoot finns säkerligen inte, men nu när man har upptäckt spåren börjar man ju fundera. Så han gick igenom träden? Och den andra foten gick på just den (de där stigarna?), hmm, ok, jaja. Näj nu ska jag inte bråka med samuelszon, du är för schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Haha, tack NightHawk (pallar inte göra strecken du har). Nej, helt ärligt vet jag inte varför det är just spår från ett ben. Att kanske övade att gå på en catwalk? Haha, vad kul det lät. Men man börjar som sagt undra när man ser dessa spår. För om det är spår så borde det ju vara mer spår eftersom det bara är från ett ben, oavsett vem det än är ifrån. Redigerad 29 april, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Hmm, det stora strecket är som en spegel, märker ni det? Och pilarna visar att det är speglat så man ser det. Den undre bilden visar att den där texturhalvan som verkar finnas lite här och där. (Lite svårt att se med små bilder). Redigerad 29 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nej! Det ÄR spår från Bigfoot! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nej! Det ÄR spår från Bigfoot! Jaja, jag ger upp. Vi tycker olika, Jag accepterar det. Trots allt är du fortfarande schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nä de e klart att det kan vara en textur, men om du kollar på bilden på första sidan som jag postade så är det ett mellanrum mellan "fotspåren", men på den andra bilden som du postade är det ganska tätt emellan. Då är det ju två helt olika texturer. Du är oxå snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Nä de e klart att det kan vara en textur, men om du kollar på bilden på första sidan som jag postade så är det ett mellanrum mellan "fotspåren", men på den andra bilden som du postade är det ganska tätt emellan. Då är det ju två helt olika texturer. Du är oxå snäll. Jag e också snäll OT: Jag tror att de e bigfoot spår, men de finns ingen bigfoot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Då kanske fotspåren finns på dessa ställen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CalleHenke Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vilka patetiska liv ni har... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vilka patetiska liv ni har... Vems liv här känner du till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Om det nu är så att det är spår så borde väl spåren inte upphöra? Var leder spåren och om dom helt plötsligt tar slut så är det ju en fake.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Mervin: På den där stigen på Mt. Chilliad tar spåren slut, iaf vad man ser. Det är gräs eller nåt efter som gör att man inte ser. Tror fortfarande inte att det är en vanligt textur. CalleHenke: Ditt liv måste vara mest patetisk. Palla ens kommentera en sån dålig kommentar. Cyprez: Vet ej, har sett den kartan men är inte säker. Ut och forska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Skulle Bigfoot vara enbent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Ja! Har du inte sett den där lurviga, ca. 3 meter långa varelsen som hoppar fram på ett ben?! Näe, jag vet inte. Det verkar ju konstigt isf. Men det är spår iaf tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CalleHenke Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 "Wow! Ett fotspår. Jösses vad coolt, låt mig gå till gtasajten.com och diskutera denna fantastiska upptäckt med alla andra nördar...Vi kanske kan diskutera sida upp och sida ner hurvida det är ett fotspår eller inte. Eftersom jag ändå har brist på liv, så är det lika bra att jag gör detta." Kom inte nu och säg att det är jag som har ett patetiskt liv, som själv har tid att kommentera detta. Jag vill bara upplysa er om att världen inte bara cirkulerar kring Mount Chiliad, med omnejd. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts