samuelszon Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vet inte om det var nödvändigt att skapa en ny tråd, men när det ändå inte händer nåt kan jag väl liva upp stämningen med nåt skoj. Bigfoot och spår från honom - Falskt, bekräftat av rockstar att han inte existerar, men dom sa inget tidigare eftersom det var perfekt som "kundlockare" Quotad ifrån 'Myter & Påskägg' men spåren från Bigfoot iaf finns visst. Spåren finns på Mount Chilliad, bildbevis finns. Om ni inte tror på det, åk upp och kolla vettja! När jag ändå startade en tråd hittade jag en karta till skumma saker när jag googlade: Karta till mystiska saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vet inte om det var nödvändigt att skapa en ny tråd, men när det ändå inte händer nåt kan jag väl liva upp stämningen med nåt skoj. Quotad ifrån 'Myter & Påskägg' men spåren från Bigfoot iaf finns visst. Spåren finns på Mount Chilliad, bildbevis finns. Om ni inte tror på det, åk upp och kolla vettja! När jag ändå startade en tråd hittade jag en karta till skumma saker när jag googlade: Karta till mystiska saker Seriöst har alla som skapar dess bigfoot trådar svårt att fatta BIGFOT EXISTERAR INTE I SPELET btw Dem dära spåren kan va ren tur att dem har hittat dem säkert R* påhitt bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Sen när sa jag att Bigfoot finns? Jag sa att spåren finns, eftersom de oxå var falska tydligen! Och jag tror inte att spåren är där av en slump, de syns ju klart och tydligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 HALLÅÅ!?!?! har ni inte hört talas om photoshop?? ett program som gör att man kan redigera bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 HALLÅ?! Du har inte sett spåren på riktigt på Mt. Chilliad va? Näe, tänkte väl det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kollade upp stället och... http://photo-origin.tickle.com/image/96/2/2/RL/96221369RL209642451.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kollade upp stället och... http://photo-origin.tickle.com/image/96/2/2/RL/96221369RL209642451.jpg Undrar om R* ljög om att bigfoot inte finns. Dom kanske ville att när man väl hittade han så skulle det bli stor publicitet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Undrar om R* ljög om att bigfoot inte finns. Dom kanske ville att när man väl hittade han så skulle det bli stor publicitet? Han finns inte och ni borde skapa En bifoot tråd för alla skapar falska rykten osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det är förmodligen inte ens mening att vara Bigfoot- spår, annars är det någon form av Easter Egg. Tror inte R* ljuger om saken. Förresten har spelets kod samt texturer/modeller sökts igenom flera gånger utan spår av Bigfoot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Det är förmodligen inte ens mening att vara Bigfoot- spår, annars är det någon form av Easter Egg. Tror inte R* ljuger om saken. Förresten har spelets kod samt texturer/modeller sökts igenom flera gånger utan spår av Bigfoot. Mm, kan ju föreställa spår av något annat. Att spåren finns betyder ju inte att Bigfoot/whatever finns. Redigerad 28 april, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det är förmodligen inte ens mening att vara Bigfoot- spår, annars är det någon form av Easter Egg. Tror inte R* ljuger om saken. Förresten har spelets kod samt texturer/modeller sökts igenom flera gånger utan spår av Bigfoot. Du har rätt där Och Spam Snuten de lär va där cykel banan går så.. Och de var DÄR jag hittade spökbilen i mitt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det där är väl inga bigfoot spår, jag antar att dom använder samma texture över hela vägen och texturen är en liten ruta så då började det se ut så där Dessutom: 1. Det finns Paths där människor ska gå. 2. Spelets motor klarar inte av stora rörliga modeller. osv. Och motsättande: 1. Bigfoot skulle kunna vara i Main.scm om det inte vore förr de oexisterande Texturerna och modellerna och 2an där åvan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det där är väl inga bigfoot spår, jag antar att dom använder samma texture över hela vägen och texturen är en liten ruta så då började det se ut så där Dessutom: 1. Det finns Paths där människor ska gå. 2. Spelets motor klarar inte av stora rörliga modeller. osv. Och motsättande: 1. Bigfoot skulle kunna vara i Main.scm om det inte vore förr de oexisterande Texturerna och modellerna och 2an där åvan Du vet väl att de var där spökbilen eller vad jag ska kalla det körde nedför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Det sägs att BigFoot (om han finns) ska vara 2.5 meter lång. Det är väldigt ologiskt att fotspåren är ungefär 1 meter långa i sådana fall. Dåliga FEJK! EDIT: Jag menar inte om han fanns i spelet utan i verkligheten... Redigerad 28 april, 2006 av Mervin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det sägs att BigFoot (om han finns) ska vara 2.5 meter lång. Det är väldigt ologiskt att fotspåren är ungefär 1 meter långa i sådana fall. Dåliga FEJK! Det är inte fejk. Men jag tror inte att det där har något med bigfoot att göra, hoppade han på ett ben? Just på stigen? Jag gissar att det är en slump. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tror inte bigfoot skulle ha sådär stor fötter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 För att sammanfatta; Bigfoot är en 2.5 meter lång apa med skostorlek 337, enbens hoppare runt cykelbanan på mount chilidad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 För att sammanfatta; Bigfoot är en 2.5 meter lång apa med skostorlek 337, enbens hoppare runt cykelbanan på mount chilidad. Låter lite konstig Enbents hoppare-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Du vet väl att de var där spökbilen eller vad jag ska kalla det körde nedför? Bugg? Det borde finnas Paths på nästan alla vägar, men dom är väl typ inaktiverade så spelet kan i bland bugga sig så dom används någon enstaka gång. San Andreas använder samma spelmotor som Vice-City och GTA III Bara att den är lite modifierad så den klarar av det stora landskapet och alla modeller och texturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Även om det inte är spår av Bigfoot då, så är det garanterat spår av någon annan. För den där texturen uppkommer knappast någon annanstans, möjligtvis på Mt. Chilliad då. Visa mig isf. Spår är det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts