samuelszon Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vart fasiken finns bärningsbilen? Och nu slår jag två flugor i en smäll, när jag ska söka funkar det inte. Det står typ 'Error.'. Vad ska jag göra för att det ska funka? Det funkar i stort sett aldrig. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vart fasiken finns bärningsbilen? Och nu slår jag två flugor i en smäll, när jag ska söka funkar det inte. Det står typ 'Error.'. Vad ska jag göra för att det ska funka? Det funkar i stort sett aldrig. Tack på förhand. Brukar åka vid hamnen i LS. Annars kan du använda carspawner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Okej. Men den står inte på nåt ställe eller? Btw, hamnen, är det.. ja vad fan heter den nu.. Ocean Docks eller nåt sånt? Carspawner? Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Okej. Men den står inte på nåt ställe eller? Btw, hamnen, är det.. ja vad fan heter den nu.. Ocean Docks eller nåt sånt? Carspawner? Vad är det? Ochean Docks heter de ja. Och carspawner använder du så de spawnas fram bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Finns på skroten nedanför det stora berget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Finns på skroten nedanför det stora berget Mount chillad eller vad det heter, utanför San Fierro, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Mount chillad eller vad det heter, utanför San Fierro, right? Stämmer, annars finns det väl kartor på alla bilar ngnstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Stämmer, annars finns det väl kartor på alla bilar ngnstans? Ja eller iaf beskrivningar i form av skrift... Bara att googla lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Tack, jag hittade den! Haha, jag satte ihop tre bärningsbilar och sist en Rihno. LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Finns på skroten nedanför det stora berget Jag har hört av hubbert här på forumet att det ska finnas en grotta där. Sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vad har det med bärningsbilar och göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vad har det med bärningsbilar och göra? Inget men bara undra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts