Lajnux Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Haha ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 alla rallunk mod Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Mitt: alräp steduns rä gorbgnisleh Helsingborg är sundets pärla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Mitt: alräp steduns rä gorbgnisleh Helsingborg är sundets pärla Då kan man ju ta vad som hälst och vända på det.. ...ted åp adnäv hco tsläh mos dav at uj nam nak åD Redigerad 29 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Har ingen dragit denna än!!?? Sirap - paris EDIT: Kom på ett skämt på den. -Vad blir det om man vänder på Paris? -Sirap. -VAd blir det om man vänder på sirap då? -Paris. -Näe, Kladdigt. Du, 90-talet ringde... dom ville ha tillbaka sitt skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Du, 90-talet ringde... dom ville ha tillbaka sitt skämt. Bullzeye! spajdermän, cred stealer #1. Eller menas "kom på" att han mindes det, eller att han hittade på det? Redigerad 29 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 [O][T],Apr 28 2006, 16:54] Finns några roliga här. BOT Fraser * Ni rakar bra Karin lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Fraser * Ni rakar bra Karin lol Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Bullzeye! spajdermän, cred stealer #1. Eller menas "kom på" att han mindes det, eller att han hittade på det? Mindes... Jag vet väl att det är gammalt. EDIT: Fixat det nu Redigerad 29 april, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 nep av, ta *AT, Vapen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Du, 90-talet ringde... dom ville ha tillbaka sitt skämt. Duu, 80-Talet hörde av sig och ville ha tillbaka ditt skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Duu, 80-Talet hörde av sig och ville ha tillbaka ditt skämt. Du, 70-talet hörde av sig och ville kidnappa dig och våldta dig i skogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Vad heter du? Arin Men K:åt då? Aa, lite. tihi. Lite bra, right? Även fast det inte har med topicen att göra. Redigerad 29 april, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Du, 70-talet hörde av sig och ville kidnappa dig och våldta dig i skogen. Läste inte jag precis en avskedstråd från dig? Eller det var bara önsketänkande? Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Läste inte jag precis en avskedstråd från dig? Eller det var bara önsketänkande? Jo. Läste jag inte nyss att den tråden skrevs för nästan exakt ett år sen? Redigerad 29 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Läste jag inte nyss att den tråden skrevs för nästan exakt ett år sen? Jupp, mycket möjligt. - Men varför skriver man då om man ändå stannar kvar? Joined: 11-July 04 - A.A Till och med före dig min vän. (Såg att du hade skrivit, "eller du var inte medlem då?", innan du editade din post) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 HIHIH- Emil, a sleepy baby peels a lime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (Såg att du hade skrivit, "eller du var inte medlem då?", innan du editade din post) Coolt, ska vi fortsätta med ordkrig tills du slutligen förlorar och varnar mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Coolt, ska vi fortsätta med ordkrig tills du slutligen förlorar och varnar mig? Jaha du, slut på argument ja..... Givetvis ska vi sluta upp med detta. Det hör inte hemma här, vill du nåt så tar vi det över PM istället så det slipper att gå ut över andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jaha du, slut på argument ja..... Givetvis ska vi sluta upp med detta. Det hör inte hemma här, vill du nåt så tar vi det över PM istället så det slipper att gå ut över andra. Snälla... inga fler avskedsbrev nu :'( Kan inte alla kramas istället! nak etni alla sanrak telläsi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts