iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Anna Hannah Ne - en Redigerad 28 april, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vissa verkar ha missuppfattat det hela. Palindrom är ord som är likadana fram som baklänges. Ja? Latmasksamtal - latmasksamtaL Tre bra brassar bar bert - treb rab rassarb arb erT Hett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 'Yo, banana boy' är en klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Tre bra brassar bar Bert Edit: Oj då, den fanns visst redan på wiki, men har hört den på TV för ett par år sen Redigerad 28 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tre bra brassar bar Bert Edit: Oj då, den fanns visst redan på wiki, men har hört den på TV för ett par år sen Jag skrev den också. Men jag såg den inte på Wikipedia, mindes den från, antagligen samma TVprogram. Värsta Språket? Jag minns till och med att det var en liten pojke som berättade den, och en hel historia kring den. Han och hans pappa var nämligen förtjusta i palindrom. Ah, nu kom jag och tänka på en sak angående Värsta Språket... Det fanns med två personer som var blixtsnabba på att vända ord, dvs säga ordet baklänges direkt när de hör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag skrev den också. Men jag såg den inte på Wikipedia, mindes den från, antagligen samma TVprogram. Värsta Språket? Jag minns till och med att det var en liten pojke som berättade den, och en hel historia kring den. Han och hans pappa var nämligen förtjusta i palindrom. Ah, nu kom jag och tänka på en sak angående Värsta Språket... Det fanns med två personer som var blixtsnabba på att vända ord, dvs säga ordet baklänges direkt när de hör det. Nej, en kunde säga ordet baklänges, den andra kunde ordna alla ordets bokstäver efter bokstavsordning (!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Le rakar el Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Smart arab är anna. Anna rä bara trams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Perversa WikiPedia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kom på en till: Du har bra hud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 . lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nej, en kunde säga ordet baklänges, den andra kunde ordna alla ordets bokstäver efter bokstavsordning (!) Yikes, ännu sjukare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 ola salo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 alla rallunk mod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Har för mig att den fanns någon sida man kunde höra bl.a stairway to heaven baklänges så blev det någon satanistisk text... Just det! Här var den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Har för mig att den fanns någon sida man kunde höra bl.a stairway to heaven baklänges så blev det någon satanistisk text... Just det! Här var den LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag skrev den också. Men jag såg den inte på Wikipedia, mindes den från, antagligen samma TVprogram. Värsta Språket? Jag minns till och med att det var en liten pojke som berättade den, och en hel historia kring den. Han och hans pappa var nämligen förtjusta i palindrom. Ah, nu kom jag och tänka på en sak angående Värsta Språket... Det fanns med två personer som var blixtsnabba på att vända ord, dvs säga ordet baklänges direkt när de hör det. Såg oxå det programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Har för mig att den fanns någon sida man kunde höra bl.a stairway to heaven baklänges så blev det någon satanistisk text... Just det! Här var den Nalle Puh är värre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Har ingen dragit denna än!!?? Sirap - paris EDIT: Mindes just ett skämt på den. -Vad blir det om man vänder på Paris? -Sirap. -VAd blir det om man vänder på sirap då? -Paris. -Näe, Kladdigt. Redigerad 29 april, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts