samuelszon Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Mjölk till chokladmuffins.. Mmmmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vote: dricker inte mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Blå. Gillar grön bäst, men den är onyttig ..eller onyttig är väl synd att säga, men..ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Dricker något som heter Åsens mjölk, på dunk. Mejeri ifrån Kågeröd. Riktigt fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Vote: Röd. När jag dricker mjölk så e det röd. Fast jag dricker typ alldrig mjölk förutom i TE:t och oboy EDIT: Fast i bland e det ju gott med mjölk och bulle Redigerad 29 april, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vote: Annat Dricker Låglaktos mjälk, för jag tål inte mycket laktos http://www.arla.se/Images/ProductImages_200/17387.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts