DrStupid Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Grön eller Blå mjölk. Oftast grön, eller... jag vet ej. Bha... Vote: Grön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Me want to be cool and have färgad mjölk som alla andra coolingar här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vanligtvis vit mjölk, men förpackningen är blå. vilket mellanmjölk här nere i skåne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Null Vote; Grädde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Mellanmjölk oftast, men tar helst den goa röda mjölken när den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Grön - Mellanmjölk är det jag dricker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ko-Mjölk Vote : Grön mjölk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Oboy slår allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Blå mjölk är det enda rätta. Allt annat är tuttsekret från en ko! Smakar grädde och skit gör det med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Röd Mjölk från Arla (3%) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Skulle bara vilja upplysa er om en sak, Människan är det ända "djuret" i hela världen som dricker mjölk när dem är vuxna, därför tror jag inte de är bra å dricka så ofta vi människor gör, dricker själv mjölk väldigt sällan, händer dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Lättmjöl...orka mini som smakar vatten eller röd som smakar grädde, grön funkar men blå regerar Lättmjöl? är det gott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Skulle bara vilja upplysa er om en sak, Människan är det ända "djuret" i hela världen som dricker mjölk när dem är vuxna, därför tror jag inte de är bra å dricka så ofta vi människor gör, dricker själv mjölk väldigt sällan, händer dock Man får bra benstome av att dricka mjölk. Att det skulle vara skadligt är bara bullschit. Fast det är ju tydligen bara skandinaver(typ) som kan dricka mjölk som vuxna... Redigerad 29 april, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Glöm inte mongolierna (Djanghis Khan) dom dricker gemjjölk mkt ofta typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Skulle bara vilja upplysa er om en sak, Människan är det ända "djuret" i hela världen som dricker mjölk när dem är vuxna, därför tror jag inte de är bra å dricka så ofta vi människor gör, dricker själv mjölk väldigt sällan, händer dock Jag har hört att gravidakvinnor måste dricka massvis med mjölk eftersom det stärker benen bra. Det är alltså jätte viktigt eftersom denn lilla i magen ska starka och bra ben. Det mammorna sen gör är att amma, och det är ju också mjölk.´ Off topic: Lite grostekt dock den där domkumentären "Jag ammar min 7åring" O.o. Männ borde också kunna amma, dom har vad som behövs, alltså mjölkkörtlar eller vad dusan det heter. Eller har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Vote: Dricker inte mjölk. Men om jag dricker O'boy så är det röd som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Dricker endast mjölk till oboy.. Grön då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har hört att gravidakvinnor måste dricka massvis med mjölk eftersom det stärker benen bra. Det är alltså jätte viktigt eftersom denn lilla i magen ska starka och bra ben. Det mammorna sen gör är att amma, och det är ju också mjölk.´ Off topic: Lite grostekt dock den där domkumentären "Jag ammar min 7åring" O.o. Männ borde också kunna amma, dom har vad som behövs, alltså mjölkkörtlar eller vad dusan det heter. Eller har jag fel? Jag läste att män faktiskt kan amma =/. Brösten måste stimuleras till att börja producera mjölk. Wierd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Dricker endast mjölk till oboy.. Grön då Samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts