Kalan Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Röd lättmjölk eller grön mellanmjölk Vote: Grön mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vit mjölk - men från det röd-vit-randiga paketet eller från det grön-vit-randiga paketet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag dricker både Gul - Minimjölk och Blå - Lättmjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Röd - Lätt mjölk Blå - Mellan mjölk De dricker jag fast de e inte Arla utan Skånemejerier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Röd - Lätt mjölk Blå - Mellan mjölk De dricker jag fast de e inte Arla utan Skånemejerier. Jäkla förvirrande när man besöker kusinen i Landskrona Vote: Röd mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Grön mjölk Redigerad 28 april, 2006 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vit... grön...på förpackningen då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vi mjölkar korna direkt när vi ska äta frukost . Vote: Grön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Mellanmjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Minimjölk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag dricker det som mor min kommer hem med, och det brukar vara röd standard eller grön mellanmjölk. Den är alltid ekologisk, är värt att tillägga. Jag tycker det är rätt fjantigt med alla mjölk- finsmakare. Mjölk som mjölk, dammit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag tycker det är rätt fjantigt med alla mjölk- finsmakare. Mjölk som mjölk, dammit. Jag tycker standard mjölk smakar grädde i munnen, kanske för att mamma har handlat mellanmjölk sen jag var liten skit, men jag är uppväxt med det så i mitt fall är det inte direkt om att vara finsmakare. Jag tycker om det för jag druckit det hela mitt liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Grön Fyfan, blå smakar ju vatten typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Grön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Det här blev komplicerat ... lättmjölk i Skåne är röd ... men i alternativen blå, som är mellan här ... Redigerad 28 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Grön/Arla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Hmmm har ingen grön röd eller blå mjölk, min är vit. Dessutom vetefan om det är lätt mellan eller normalt, det väger väl ju olika beroende på hur mycket man har ironi i det hela dricker grön mjölk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Hmmm har ingen grön röd eller blå mjölk Då är det dags att ta fram karamellfärgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kolsyrad mjölk smakar skit, bara så att ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Låglaktosmjölk från Valio helst. (ARLA i nödfall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts