Always_Mongo Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag visste inte om jag skulle skriva detta i cs topicen men det gorde jag inte som ni ser . Jag skulle vara med i min kompis klan men eftersom jag inte kan höra dem när jag är i cs så kan jag inte va med . Så jag har stora problem och jag frågar om hjälp. Vet någon något om det här? Asså jag kan höra alla klart och tydligt när jag är i skrivbordet men när jag har startat cs så kan jag inte höra dem men dem kan ändå höra mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Typ, kolla ljudinställningarna inne i CS.. Verkar som du har mutat ljudet som är utanför CS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Hmm ok ska testa. Edit: finns inget sånt i cs :'( Edit2:INGEN SOM VET?! Snälla! Hjälp!! :'( Redigerad 28 april, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Dina ljudinställningar i CS eller i vent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Dina ljudinställningar i CS eller i vent Setup |Voice|Events|Binds|Speech|Network|Misc| Jaha? I voice finns det massor av crap som jag inte fattar! Men nu ser jag en sak. Det står Hardware ovanför en ruta och sen så står det volume och den mätaren som finns där står på noll men går inte att flytta. Edit: kan det vara fraps?! Redigerad 28 april, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts