Joey Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 skulle det inte vara grymmt om Hultenius skulle göra så att man kan ha GTASAJTEN på engelska?? så kommer det nog mer besökare från hela världen. man skriver in www.gtasajten.com 0ch så vår man välja om man ska ha den på engelska eller svenska. vad tycker ni och Hultenius om det?? det skulle va grymt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 och det tror du han har tid med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 det tror du han vill om inte du gör det.... vädigt dum fråga.... sluta nu joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 (redigerad) det tror du han vill om inte du gör det.... vädigt dum fråga.... sluta nu joey du det var bara ett tips!!!! kom inte med dina J#vla kommentarer.. och det bästämmer inte ni!! det bästämmer hultenius!"!!! och ni behöver inte ta och hacka på mig! specielt inte du GTA sweden!!! Jag skriver en j#vla kommentar i nån Topic och titta då dyker GTA Sweden upp och säger "sluta nu Joey, du e bara dum"!!!!! Du e inte min morsa!!! här har ni ett exempel: men hallå... joey varför säger du så du e ju bara dum... Redigerad 31 januari, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 väldigt lätt att uppdatera det som finns, men tänk på alla nyheter...lite jobbit att översätta varenda nyhet ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 och det tror du han har tid med? jag tror inte att han tror det men det finns vissa frivilliga därute... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 (redigerad) kanske men han kan ju ta hjälp av folk på forumet eller så Redigerad 31 januari, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 kanske men han kan ju ta hjälp av folk på forumet eller så undrar vad hultan säger om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 han har ju inte kollat här så det e bara att vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 han har ju inte kollat här så det e bara att vänta... skicka ett pm till han så lär han svara.... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 skicka ett pm till han så lär han svara.... :"> ska göra det snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Det går nog inte, dels för att jag inte har tid att göra det (mer arbete än man kan tro) och dels för att GTAsajten skulle kraschatre gånger om på grund av en 500% ökning av besökare och trafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 kanske men han kan ju ta hjälp av folk på forumet eller så Hm, hur många här på forumet kan skriva riktigt bra engelska? Inte jag iaf... Jag menar det kan ju inte vara meningar som: "GTA Vice City is a very funny game! It takes action in Miami during the '80s, etc." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Jag kan skriva riktigt bra Engli$h (MVG) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 (redigerad) Jag kan skriva riktigt bra Engli$h (MVG) MVG här också....TVILLING lol boom baby Redigerad 31 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 LoL vi e MVG tvillingar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 du det var bara ett tips!!!! kom inte med dina J#vla kommentarer.. och det bästämmer inte ni!! det bästämmer hultenius!"!!! och ni behöver inte ta och hacka på mig! specielt inte du GTA sweden!!! Jag skriver en j#vla kommentar i nån Topic och titta då dyker GTA Sweden upp och säger "sluta nu Joey, du e bara dum"!!!!! Du e inte min morsa!!! här har ni ett exempel: Har du fel i huvet ??? lr e det första mensen ? E det nå e bli så tjurig för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Har du fel i huvet ??? lr e det första mensen ? E det nå e bli så tjurig för? jag e bara förbannad på honom för att vi e kompisar i verkligheten oc h så ska han förolämpa mig på forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 jag e bara förbannad på honom för att vi e kompisar i verkligheten oc h så ska han förolämpa mig på forumet.. Det har hänt för mig också jag har (hade) en kompis som tipsa mig om en bra sida som hade ett forum, sen var det mitt första inlägg på forumet där jag skrev en liten löjlig sak som inte uppskattades så han vände sig i mot mig på forumet och snacka skit om mig och så, och sen när fråga öppet på forumet för vi båda var online så sa han bara Öhh jag känner inte dig blablabla, den roliga delen var att han fick ångra sig!hahahaa! hahahhaah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Det har hänt för mig också jag har (hade) en kompis som tipsa mig om en bra sida som hade ett forum, sen var det mitt första inlägg på forumet där jag skrev en liten löjlig sak som inte uppskattades så han vände sig i mot mig på forumet och snacka skit om mig och så, och sen när fråga öppet på forumet för vi båda var online så sa han bara Öhh jag känner inte dig blablabla, den roliga delen var att han fick ångra sig!hahahaa! hahahhaah! Vadå fick ångra sig?? Berätta mer av din roliga hitoria... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts