Dee Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Hej alla glada! Jag ska inte dra ut på den här frågan så mycket, så jag frågar helt enkelt bara rakt ut: Hur tror du att den sista Harry Potter-boken kommer att sluta? Skriv gärna hur du tror att slutet kommer att vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Harry och Ron har sex på skolans toa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Moget... Om du inte gillar Harry Potter kan du åtminstone skriva en giltig motivering till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Moget... Om du inte gillar Harry Potter kan du åtminstone skriva en giltig motivering till det. En bok om två trollkarlar som gökar i en skoltoalett skulle i och för sig få mig att inte riktigt gilla boken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Alla blir dödade av magier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Om som inte har något vettigt att säga, behöver inte säga något! Jag vill ha lite seriösare tankar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 En bok om två trollkarlar som gökar i en skoltoalett skulle i och för sig få mig att inte riktigt gilla boken... Jag tycker som han ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag tycker som han ! Men de gör inte det på toaletten... och inte någon annan stans heller. Så säg nu något seriöst... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag tycker som han ! Uppmuntrade till bögporr, eh? Nee, men antingen att Harry klarar allt och får död på Mårten en gång för alla eller att Harry dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Uppmuntrade till bögporr, eh? Nee, men antingen att Harry klarar allt och får död på Mårten en gång för alla eller att Harry dör. Där har vi ett vettigt meddelande. 1 p till Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Att Herry och Hermione har "roligt" Näe.. skoja bara ^^ (lite) Men att Harry dödar Voldemort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Harry dör och träffar sin mor och far igen (en seriös sak från mig.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Att Herry och Hermione har "roligt" Näe.. skoja bara ^^ (lite) Men att Harry dödar Voldemort? Jag tror inte att det är Harry som dödar Voldemort, för Harry kanske dör... och så kommer Hagrid (halvjätten) och krossar Voldemort med bara händerna. Så som alla har försökt att döda honom med magi och så var det bara ett regält slag i sklrevet som gälde... (skoja ) Och jag som sa att man skulle komma med seriösa inlägg. Fy mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Harry dödar Voldemort och sen mördar Hagrid, som var Voldemorts kompanjon, Harry, jupp så slutar det..Jag vet det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Harry o Hermoine blir ihop o Harry dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Voldemort dödar harry potter. Det sista orden kommer att vara "Avada Kedavra" eller hur formeln nu är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Men de gör inte det på toaletten... och inte någon annan stans heller. Så säg nu något seriöst... Och hur kan du bevisa motsatsen? Voldemort dör, Harry blir tillsammans med Ginny, Ron med Hermione, Sirius återuppstår och Hagrid blir rektor. Tam- taram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Voldemort dör, Harry blir tillsammans med Ginny, Ron med Hermione, Sirius återuppstår och Hagrid blir rektor. Tam- taram. Du har förstört mitt liv! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag tror att Harry dödar Voldermort, men dör själv på kuppen eftersom att dom hör ihop. Dock så dog han genom att rädda världen, som i The Matrix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag tror att Harry dödar Voldermort, men dör själv på kuppen eftersom att dom hör ihop. Dock så dog han genom att rädda världen, som i The Matrix. Meh. Har du inte läst böckerna flitigt? Enligt profetian ska den ene av dem dö, och den andre överleva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts