SAAB Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jaha, där jag bor och där min familj har 5 hektar mark ska vi ha egna lagar då. Här får man köra hur fort som helst med bilen, döda männsikor utan att straffas osv. Tror dem att det går till på detta sätt eller? Ska de ha sina egna lagar, dra till deras sunkiga hemland. Nej men detta känns ju som ett april skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Haha, GLHF MuslimeRRRRRRRRRR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jaha, där jag bor och där min familj har 5 hektar mark ska vi ha egna lagar då. Här får man köra hur fort som helst med bilen, döda männsikor utan att straffas osv. Tror dem att det går till på detta sätt eller? Ska de ha sina egna lagar, dra till deras sunkiga hemland. Nej men detta känns ju som ett april skämt. Mord är typ straffbart via internationella lagar så det funkar inte När men hålelr med det känns fan som ett skämt, lagar och religion hör inte ihop på långa vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Är vi inte redan det? Jag tycker det verkar så iallafall.. nästan bara utlänningar i vilken stad man är.. AAAAAAAALDRIG sett en enda svensk i sverige.. iallafall nästan... dom får väll fan ha samma lagar som oss.. tycker dom inte om våra lagar så kan dom sticka hem igen Men din jävla idiot. Alla utläningar är inte muslimer. Ditt utalande är lika idiotiskt som "Alla svennar är kristna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Men din jävla idiot. Alla utläningar är inte muslimer. Ditt utalande är lika idiotiskt som "Alla svennar är kristna" Du är muslim, Du är muslim, Du är muslim! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Du är muslim, Du är muslim, Du är muslim!!! Öhh nej, jag blev bara förolämpad av att bli kallad muslim. yuch. det är det fulaste någon sakt till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Om vi inför muslimernas lagar så kommer Sverige inom snart se ut som deras land. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 • Tillåt halalslakt. Jag håller faktiskt med på den punkten. Fast, med en liten modifiering förstås. Muslimer istället för boskap, mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag håller faktiskt med på den punkten. Fast, med en liten modifiering förstås. Muslimer istället för boskap, mums! Oh right Nu blev jag hungrig Och snälla! Sluta skriva samma sak gång på gång på gång. Skriv något vettigt istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nu får dom för f*n ta och ge sej!!! Detta är sverige och dom får leva under dom svenska lagarna.. Ifall det inte passar dom får dom flytta tillbaka till sitt eget land.. Fy F*N vad otacksam man får vara.. istället för att vara tacksam att man fått överhuvudtaget bo här ger dom igen på detta sätt.. fy f*n säger jag bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Om vi inför muslimernas lagar så kommer Sverige inom snart se ut som deras land. :'( Pricken över i:et! iman = präst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) WTF!!! Dom håller på att ta över vårt land! Sverige är inget muslimskt land, vill dom ha et muslimskt land ÅK HEM OCH LÄGG ER! Redigerad 28 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 WTF!!! Dom håller på att ta över vårt land! Nej, det gör de inte. Alla muslimer som är bosatta i Sverige vill inte ha separata lagar för muslimer, utan detta gäller en ynka församling någonstans i Sverige. De är inte ens en procent av Sveriges befolkning. Sluta blåsa upp det här till jätteproportioner; alla muslimer står inte bakom det här förslaget, utan en församling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Snälla, om det är nån som ska anpassa sig till svenska samhället så är det väl invandrarna som kjommer hit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Ja gör det då höjs Sveriges medelIQ Eller inte @ aikjonas12: Tycker så, verkar som vi ska anpassa oss efter deras Redigerad 28 april, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Eller inte @ aikjonas12: Tycker så, verkar som vi ska anpassa oss efter deras Mjo, men det är muslimer vi snackar om. Galningar. INTE ALLA. Men för många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Tjena guys! Alltid lika roligt att komma tillbaka till forumet då den blir mer och mer, eeh... hur ska jag formulera detta: (vill inte säga rasistiskt, för att det är den verkligen inte, det blir ett så fel begrepp), men jag tror att ni förstår. Som några här inne vet så är jag både invandrare och muslim. Tycker bara så synd om den felande bilden majoriteten här inne har på muslimer... ja ni vet homostämplade median etc. ("om muslimska gerillor som mördar alla kristna de ser och att muslimer har kärnvapen gömda i sina anus"). För att komma till saken... propps till Crice som verkligen förstår vad som håller på att hända, du är ett ess. Och så vill jag få det så klart som möjligt för er: Jag och min familj flydde ett krig, sökte ett bätre samhälle, och fann det. Vi respekterar de svenska lagarna precis lika mycket som ni samt följer dem likså. Jag vill inte att ni ska tro att jag är någon slags "horunge" (ursäkta språket) som utnyttjar det svenska stabila systemet. Dem "muslimerna" ni har sett i media är inget annat än terrorister, fast det har ni säkert hört 100 gånger nu och tänkt "äsch, dem är endå muslimer, och jag är fortfarande (rädd?) för de". Jag är glad över att vara här och över att Sverige har släppt in mig. Respekterar landet. Jag vet inte vad jag ska säga mer... orkar bara inte lyssna på erat förnedrande snack om muslimer... bara massa bullshit stereotyper och fördommar. Om folk endå vore lite mer pålästa, ingen är perfekt, inte någons fel. Hoppas att ni har det bra allihopa... det var ett tag sedan jag var här [Observera massa stavfel, men orkar tyvär inte rätta allt, sorry för denna gång] Redigerad 28 april, 2006 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ja, stanna då Ronin, vi behöver dig för att prata vett i dem. Idag har en jävla massa muslimer uttalat sig om att de inte står bakom detta förslaget, så sluta tro att det gäller alla. Crille_: Du är så sjukt löjlig, när vi inte tyckte samma sök i homotråden beskyllde du mig för att bög, och här beskyller ( i brist på bättre ord) Anathema för att vara muslim. Kom med riktiga argument eller var tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Öhh nej, jag blev bara förolämpad av att bli kallad muslim. yuch. det är det fulaste någon sakt till mig. Och vad är det som är fel med at vara muslim ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tjena guys! Alltid lika roligt att komma tillbaka till forumet då den blir mer och mer, eeh... hur ska jag formulera detta: (vill inte säga rasistiskt, för att det är den verkligen inte, det blir ett så fel begrepp), men jag tror att ni förstår. Som några här inne vet så är jag både invandrare och muslim. Tycker bara så synd om den felande bilden majoriteten här inne har på muslimer... ja ni vet homostämplade median etc. ("om muslimska gerillor som mördar alla kristna de ser och att muslimer har kärnvapen gömda i sina anus"). För att komma till saken... propps till Crice som verkligen förstår vad som håller på att hända, du är ett ess. Och så vill jag få det så klart som möjligt för er: Jag och min familj flydde ett krig, sökte ett bätre samhälle, och fann det. Vi respekterar de svenska lagarna precis lika mycket som ni samt följer dem likså. Jag vill inte att ni ska tro att jag är någon slags "horunge" (ursäkta språket) som utnyttjar det svenska stabila systemet. Dem "muslimerna" ni har sett i media är inget annat än terrorister, fast det har ni säkert hört 100 gånger nu och tänkt "äsch, dem är endå muslimer, och jag är fortfarande (rädd?) för de". Jag är glad över att vara här och över att Sverige har släppt in mig. Respekterar landet. Jag vet inte vad jag ska säga mer... orkar bara inte lyssna på erat förnedrande snack om muslimer... bara massa bullshit stereotyper och fördommar. Om folk endå vore lite mer pålästa, ingen är perfekt, inte någons fel. Hoppas att ni har det bra allihopa... det var ett tag sedan jag var här [Observera massa stavfel, men orkar tyvär inte rätta allt, sorry för denna gång] Håller med dig där... det är synd om "er" (bli inte arg nu snälla) som sköter er som får skit för alla andra som håller på sådär och förstör och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts