skribb Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 . http://www.metro.se/se/article/2006/04/28/...46-22/index.xml Detta gör mig uppriktigt sagt ursinnig. Har i nuläget ingen ork att skriva så mycket mer (kolla klockslaget), men jag återkommer med största möjlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 . http://www.metro.se/se/article/2006/04/28/...46-22/index.xml Detta gör mig uppriktigt sagt ursinnig. Har i nuläget ingen ork att skriva så mycket mer (kolla klockslaget), men jag återkommer med största möjlighet. Orkar inte läsa just nu, nyss vaknat. Men det låter ju riktigt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Detta är tamefan Sverige, köp våra lagar eller dra. Kan man säga så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Om 10-20 år är sverige ett arabland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Såg ni reportaget igår om att vissa imamer säger åt sina församlingar att man inte får umgås med kristna... Dom muslimer som tycker så bös skickas hem, oavsett om det är krig eller svält där. Vill ni vara i VÅRT land får ni vara det på VÅRA villkor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Imamer? KalleR: Då flyttar jag till Norge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Fyfan...vi kommer ju ha moskéer över allt om detta skulle accepteras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Då var vi där igen... _Alla_ muslimer tycker inte så, kom ihåg det. Men, som sagt, vi kan inte ge olika folkgrupper olika lagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 . http://www.metro.se/se/article/2006/04/28/...46-22/index.xml Detta gör mig uppriktigt sagt ursinnig. Har i nuläget ingen ork att skriva så mycket mer (kolla klockslaget), men jag återkommer med största möjlighet. Mmm för högt blodtryck eller nåt, du borde ju börja att gå på mediciner om en sån "liten" sak, som knappast kommer att gå igenom gör dig ursinnig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 . http://www.metro.se/se/article/2006/04/28/...46-22/index.xml Detta gör mig uppriktigt sagt ursinnig. Har i nuläget ingen ork att skriva så mycket mer (kolla klockslaget), men jag återkommer med största möjlighet. Det är inte olagligt att drömma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Urbota korkad församling, den där. Segregationen blir ju knappast mindre om deras förslag slår igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Imamer? KalleR: Då flyttar jag till Norge Muslimprällar Jag tycker du ska flytta till ett land som inte tar emot invandrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Löjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Fyfan...vi kommer ju ha moskéer över allt om detta skulle accepteras... Ja, det är ju bara ett stort jävla skämt... Fast dom flesta moskéer skulle nog bara se ut som ombyggda dass för dom skulle endå inte ha pengar att bygga för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag tycker att muslimerna tar över sverige mer och mer för varje dag. Jag tycker också att vi släpper in för många muslimer i vårt land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag tycker att muslimerna tar över sverige mer och mer för varje dag. Jag tycker också att vi släpper in för många muslimer i vårt land. Då vill jag gärna att du berättar för mig på vilket sätt dom tar över Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Skribb, är på din sida. Blev också rent ut sagt förbannad när jag läste det. Kommer hit i många fall från ett krigsdrabbat land för att landet är fucked up och så vill de komma hit och införa samma sjuka regler som där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Men dö.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Åt helvete med muslimerna. Okej att ha en egen tro, men att ha egna regler är bara för mycket. Fuck it. Redigerad 28 april, 2006 av Random Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Å helvete med muslimerna. Okej att ha en egen tro, men att ha egna regler är bara för mycket. Fuck it. Det läskiga är att det var inga dåliga krav de hade. Detta är ett brott mot mänskigheten! • Skilsmässor bland muslimer ska godkännas av en imam. • Rätt att bygga moskéer utan hinder. • Räntefria lån. • Imamer ska få ge muslimska barn separat undervisning i islam i de kommunala skolorna. • Separat simundervisning för flickor och pojkar. • Två dagars betald ledighet under muslimska högtider. • Två timmar ledigt för fredagsbön. • Tillåt halalslakt. • Svensk imamutbildning. Räntefria lån, vafan ska dem få det för? För att de ska kunna låna pengar utan att betala tillbaka innan de dör? Fuck no! Redigerad 28 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts