Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det här ska Erik pröva på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Undrar när det kommer än tråd som heter "Göra barn" Jag har haft GM förut, men ändrade bara texturerna och sånt i ett av dom färdiga spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Undrar när det kommer än tråd som heter "Göra barn" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Har gjort ett 3D spel en gång i tiden i gm. Redigerad 1 maj, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Har gjort ett 3D spel en gång i tiden i gm. Förlåt för att jag frågar. Men det råkar inte vara du som kommer från SGMC (Swedish game maker community)? För det var en kille där som använde nicket Kire (erik bakåfram) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 (redigerad) Förlåt för att jag frågar. Men det råkar inte vara du som kommer från SGMC (Swedish game maker community)? För det var en kille där som använde nicket Kire (erik bakåfram) Nej jag kommer inte ifrån SGMC. Kom också på mitt namn baklänges. (KIRE) Redigerad 10 maj, 2006 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Nej jag kommer inte ifrån SGMC. Kom också på mitt namn baklänges. (KIRE) Vänta här nu... Samma nickname, samma program... Hur fasen hänger det ihop? heter alla som använder GM erik och använder nickamet kire eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Vänta här nu... Samma nickname, samma program... Hur fasen hänger det ihop? heter alla som använder GM erik och använder nickamet kire eller? Alla heter inte det. Visste inte att det fanns andra som hette kire. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts