SlewME Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nej, jag gillar inte högern men om man inte gillar högern är man automatiskt kommunist då ? Jag anser det. Men jag är höger. Vi är ju lite smått dumma i huvdet du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag anser det. Men jag är höger. Vi är ju lite smått dumma i huvdet du vet. Eh, vi märker det, fnitter. Jag titulerade ju nyss mig själv som vänsterliberalist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag anser det. Men jag är höger. Vi är ju lite smått dumma i huvdet du vet. Plötsligt blev jag alltså kommunist utan att ens veta om det hej och hå så kan det gå. och ja, ni är inte bara smått utan mycket dumma i huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Plötsligt blev jag alltså kommunist utan att ens veta om det hej och hå så kan det gå. och ja, ni är inte bara smått utan mycket dumma i huvudet. Du ser, ni röda ser inte på människor som människor. Ni ser på människor utifrån vad de tycker. Jävla vrickat. Det var det där jag ville få fram. Där ser ni vad vänstern har för människosyn. Både Siana och Runar har bekräftat detta! @The Dude, förväntar mig en kommentar av dig som förklarar dina vänners misstag, eller du kanske håller med? Redigerad 28 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Du ser, ni röda ser inte på människor som människor. Ni ser på människor utifrån vad de tycker. Jävla vrickat. Det var det där jag ville få fram. Där ser ni vad vänstern har för människosyn. Både Siana och Runar har bekräftat detta! Okej, också mycket bra tänkt. Berätta mer, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Du ser, ni röda ser inte på människor som människor. Ni ser på människor utifrån vad de tycker. Jävla vrickat. Det var det där jag ville få fram. Där ser ni vad vänstern har för människosyn. Både Siana och Runar har bekräftat detta! Upp till kamp mina kapitalistiska vänner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) SlewME du menar alltså att även miljöpartister är kommunister ? @ Stellyhelly: Ta dig i brasan du också ! Redigerad 28 april, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Drog lite snabba slutsatser. Du verkar inte gilla högern, då finns det bara ett alternativ kvar? Ahahaha, Bill O'Reilly skulle kyssa din panna och klappa din axel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Personliga påhopp p.g.a. politiska åsikter, aj, aj, aj... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Personliga påhopp p.g.a. politiska åsikter, aj, aj, aj... Visst, hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Personliga påhopp p.g.a. politiska åsikter, aj, aj, aj... Det blir ju så när kommunister ska debattera. Kolla på Stalin, han dödade population för att de inte tyckte som han. Kanske runar är kapabel till detta också. Vet inte vart han vill komma med sina - relativt - tomma inlägg men för mig får han fortsätta. Skoj det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 @ Stellyhelly: Ta dig i brasan du också ! Puss på dig med.. Ett rött Sverige är påväg ner i slummen igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Ja ni får se upp så att jag inte blir som Stalin ! Tomma inlägg...Vem är det som säger att alla som inte är höger helt plötsligt är kommunister? Och helt plötsligt så bedömmer jag männskor endast utifrån hur de tycker, yeehay grymma inlägg SlewME @ StellyHelly (igen): jag är socialdemokrat. Redigerad 28 april, 2006 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ja ni får se upp så att jag inte blir som Stalin ! Tomma inlägg...Vem är det som säger att alla som inte är höger helt plötsligt är kommunister? Och helt plötsligt så bedömmer jag männskor endast utifrån hur de tycker, yeehay grymma inlägg SlewME @ StellyHelly (igen): jag är socialdemokrat. Ja? Så socialdemokrater är varken vänster eller röda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vi äro kapitalister! Sovietunionen är död! Snart dör Fidel, och det är bara en tidsfråga innan Nordkorea möter sin undergång. Vietnam är kört, och Kina håller på att gå över till vår sida frivilligt. Sen blir kommunism något för BAKÅTSTRÄVARE! DÖD ÅT KOMMUNISMEN, LÄNGE LEVE KAPITALISM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ja? Så socialdemokrater är varken vänster eller röda? Jo nog är dom det alltid men ni tilltalar mig helatiden som kommunist. Och inte bara mig utan allt som är rött (inklusive S). @ Darktjack: Har vi några kommunister här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jo nog är dom det alltid men ni tilltalar mig helatiden som kommunist. Och inte bara mig utan allt som är rött (inklusive S). @ Darktjack: Har vi några kommunister här ? Jag har inte sagt någon om kommunister. Visst, jag stödjer inget dom står för men jag har inte sagt att du är kommunist.. Jag sa att du var röd. Vilken socialdemokraterna är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag har inte sagt någon om kommunister. Visst, jag stödjer inget dom står för men jag har inte sagt att du är kommunist.. Jag sa att du var röd. Vilken socialdemokraterna är. Ja men kan du då säga att jag är S och inte röd för då kommer SlewME och babblar om stalin och ostbågar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ja men kan du då säga att jag är S och inte röd för då kommer SlewME och babblar om stalin och ostbågar. Haha, SlewME är soet.. Och nej, kan inte kalla dig S.. Vänster kan jag kalla dig på min höjd. Eftersom ni är ett pack hela vänstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Haha, SlewME är soet.. Och nej, kan inte kalla dig S.. Vänster kan jag kalla dig på min höjd. Eftersom ni är ett pack hela vänstern. Göran är så cool så det bara inte är sant, högern är däremot fylld av konstiga rikemän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts