Spam Snuten Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Blev moderat i testet. Vet dock inte om jag skulle rösta på dem, har många egna idéer. Kanske skulle stödrösta på Moderaterna så det blir högermajoritet. ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kvasianarkist som man är så tänker jag inte rösta alls. Det blir väl till att rösta på Kalle Anka-partiet eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Att kalla alla folkpartister rasister är att ha fördomar mot en grupp människor, och är inte det rasism? Eftersom jag inte tror att du försår okkas inlägg vill jag bara förklara att folkpartister inte är en ras utan anhängare till ett politiskt parti, därmed är det inte rasism att ha fördomar mot dessa. Umberto: Same shit.. Hehe, nej men jag tänkte visst fel. Österrike ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tack till alla vänsternissar som inte tänker rösta! Ni gör samhället en stor tjänst! Tack tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vote: Var fan är Piratpartiet? FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Piratpartiet är ett skämt. Vad ska dem ändra i svensk lag som ändrar på upphovsrättskyddet på ett amerikanskt spel? Det kommer aldrig fungera. Och vad har dem lagt fram för förslag om t.ex. skol- och vårdpolitik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vote: Folkpartiet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag är vänsterliberalist, så det borde väl vara Socialdemokraterna min röst faller på, om jag nu fick rösta. Även om Persson är blåst skulle det väl bli Socialdemokraterna jag röstade på, för att stödja den röda sidan. "Är det något jag vet så är det att marxist är jag inte", utbrast Karl Marx mot slutet av sitt liv ställd inför vantolkningar av hans skrifter. Har ingenting med vad jag skrev att göra, men kul är det. Tihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Har inte satt in* mig i valet, mest p.g.a. att jag själv inte får rösta. Men om jag skulle rösta skulle det troligen bli något åt vänster-mitten hållet. Sossarna får gärna vara kvar för mig fast med en ny ledare istället för Persson. Redigerad 28 april, 2006 av Peskele Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Allt utom borgarna. Socialdemokraterna/Vänsterpartiet och i värsta fall miljöpartiet, men dom är rätt störda. Ord, Vänster lätt. Jag bajsar på högern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ord, Vänster lätt. Jag bajsar på högern. 10 röster på Moderaterna gör mig lite orolig. Fy, fy, för konservatism. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 10 röster på Moderaterna gör mig lite orolig. Fy, fy, för konservatism. Men å andra sidan är detta ett forum på internet där mycket fler än hälften inte ens får rösta. Ta dig i brasan Renfält ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 10 röster på Moderaterna gör mig lite orolig. Fy, fy, för konservatism. Vi äro kapitalister! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Men å andra sidan är detta ett forum på internet där mycket fler än hälften inte ens får rösta. Ta dig i brasan Renfält ! Tur för det, annars kanske StellHell hade varit statsminister istället. Redigerad 28 april, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Vote: Moderaterna. Haha, jag är en utav få som har rättighet att rösta på detta forum så ni kan än så länge bara sitta och hoppas på att era sossar vinner, FUCK NO säger jag! Vill ha en fungerande välfärd, vilket vi inte har nu. Redigerad 28 april, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vote: Moderaterna. Haha, jag är en utav få som har rättighet att rösta på detta forum så ni kan än så länge bara sitta och hoppas på att era sossar vinner, FUCK NO säger jag! Vill ha en fungerande välfärd, vilket vi inte har nu. Blusch Blosch Blått är absolut inte flott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Blusch Blosch Blått är absolut inte flott. Nej, det är klart. Du gillar ju kommunister och dess färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nej, det är klart. Du gillar ju kommunister och dess färg. Då vill jag gärna att du berättar för mig hur du drar slutsatsen att jag är kommunist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Då vill jag gärna att du berättar för mig hur du drar slutsatsen att jag är kommunist. Drog lite snabba slutsatser. Du verkar inte gilla högern, då finns det bara ett alternativ kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Drog lite snabba slutsatser. Du verkar inte gilla högern, då finns det bara ett alternativ kvar? Nej, jag gillar inte högern men om man inte gillar högern är man automatiskt kommunist då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts