okka Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Allt utom borgarna. Socialdemokraterna/Vänsterpartiet och i värsta fall miljöpartiet, men dom är rätt störda. Sossarna är ju idioter! Hrm, vänsterpartiet och miljöpartiet också. För att inte ens tala om borgarna, YEUK! YEW! Bort från mig, BORT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 National demokraterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Vote: Socialdemokraterna eller Vänsterpartiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Men då kan du aldrig klaga på det svenska samhället, om polisen inte hjälper dig när du har blivit misshandlat så kan du inte klaga eftersom du inte har röstat. Så länge man betalar skatt som bidrar till t. ex polisen har man rätt att klaga. Kan inte rösta än, och är inte alltför insatt, men FP verka våga säga vad dom tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Så länge man betalar skatt som bidrar till t. ex polisen har man rätt att klaga. Kan inte rösta än, och är inte alltför insatt, men FP verka våga säga vad dom tycker. Folkpartiet är rasister Tidigare samarbetade dom ju också med Jörg Haider, den tyska fascisten vi älskar så. Redigerad 27 april, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Definitivt Moderaterna eller FP. Better dead than red! --- @The Dude: Haider är österrikare Redigerad 27 april, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Folkpartiet är rasister Tidigare samarbetade dom ju också med Jörg Haider, den tyska fascisten vi älskar så. Att kalla alla folkpartister rasister är att ha fördomar mot en grupp människor, och är inte det rasism? Redigerad 27 april, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 National demokraterna. Förklara gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Moderaterna/Folkpartiet. Borglig majoritet ftw! Men egentligen vad som helst förutom Miljöpartiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Att kalla alla folkpartister rasister är att ha fördomar mot en grupp människor, och är inte det rasism? Aaaah. Ungdomlig, naiv antirasism som spårar ut till hitlerliknelser om man är lite fördomsfull! Klassiker... *Suckar mot enfalden, och går och läser Lexikon Över Vedertagna Åsikter och fnyser i min ensamhet..* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Valde KD för att jag blev "KDare" i ett test på typ aftonbladets hemsida eller vad det var en gång Vet egentligen så gott som inget om politik (är helt opolitlig ) Redigerad 27 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Kommer rösta på moderaterna, inte för att jag vet vad de står för utan för att jag vill se ett regeringsbyte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Förklara gärna. Jag var oseriös, Jag vet inte vilka jag håller på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Kommer rösta på moderaterna, inte för att jag vet vad de står för utan för att jag vill se ett regeringsbyte. De vill göra det svårare för de fattiga och lättare för de rika. Så du som (precis som jag) har det så gott ställt bör defenetivt rösta på dem... Jag skall rösta på, "kloning, nej tack jag är en självtänkande människa" partiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag var oseriös, Jag vet inte vilka jag håller på. MEN! Du vet att denna --> smilie står för det e så det e.. AAMAAGÅÅD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 De vill göra det svårare för de fattiga och lättare för de rika. Argument för att de skulle bli så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 MP eller S Trodde tidigare att jag var höger, men bara under en kort perjod övergick jag lite mer åt rött. Eller jag erkände det rättare sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Är inte så insatt, men gör vad som helst för att inte borgarna ska knipa åt sig makten. Eller varför inte NSF? Söta dom är dom små vilsna själarna. Redigerad 27 april, 2006 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Det är miljöpartiets fel att det inte blev någon ny älvförbindlse i gbg. Jävla idioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag ska rösta blankt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts