p-c-2 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nån som vet om det finns nån grej som gör så att man slipper skaffa vänner för att få en befodran? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 De går nog inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Skriv in.. Boolprop testingcheatsenabled true Sen går du in där man skapar familjer, sen trycker du Skift + N? så kommer det upp en ruta i högra hörnet, tryck bort den Sen går du ut ur gör familj läget. Sen när du spelar, Håll in Skift och tryck på någon karaktär så kommer det upp en lista vad som kan hända. Eller så kan du fylla skillpoints i nåt genom att trycka på så mycke skill points du vill ha i dom där rutorna. Du kan också trycka på energi och hungrig het och sånt så det ökar Sen går vi till vänner.. Du kan trycka på det där gröna så det ökar, men då måste du fortfarande gå in på den där vännens hus och trycka så han gillar dig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Tack Jag_skrattarUtHögt =D. Det där sättet går väll mycket fortare än att köra det vanliga sättet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Tack Jag_skrattarUtHögt =D. Det där sättet går väll mycket fortare än att köra det vanliga sättet? Mjo, men du kan ju alltid göra hus där det finns 8 personer, så det finns lite folk att bli vänner med När du skrivit den där fuskkoden och sen tryckt Skift + N så finns det nya kläder att välja på när man gör familjen/simmarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Skriv in.. Boolprop testingcheatsenabled true Sen går du in där man skapar familjer, sen trycker du Skift + N? så kommer det upp en ruta i högra hörnet, tryck bort den Sen går du ut ur gör familj läget. Sen när du spelar, Håll in Skift och tryck på någon karaktär så kommer det upp en lista vad som kan hända. Eller så kan du fylla skillpoints i nåt genom att trycka på så mycke skill points du vill ha i dom där rutorna. Du kan också trycka på energi och hungrig het och sånt så det ökar Sen går vi till vänner.. Du kan trycka på det där gröna så det ökar, men då måste du fortfarande gå in på den där vännens hus och trycka så han gillar dig också Spelet blir så tråkigt efter att ha aktiverat dedär fusket, finns jun inge att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Spelet blir så tråkigt efter att ha aktiverat dedär fusket, finns jun inge att göra Builda huset? Gör en stor familj med stor släkt? Spela som vanligt? Man är ju inte tvungen att använda det, när jag spelar använder jag det bara när jag inte orkar gå på toa och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Spelet blir så tråkigt efter att ha aktiverat dedär fusket, finns jun inge att göra Spela vanligt då eLLER använd inte de fusket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Spela vanligt då eLLER använd inte de fusket. Tack för tipset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts