SlewME Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nej, nyser väldigt sällan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nej, nyser väldigt sällan! Ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ja. Jag nyser när jag tuggar tuggummin som är starka också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 öööh... om jag kör upp en laser pekare i näsan då nyser jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Har någon lyckats nysa med ögonen öppna? Joo jag, allt blir först suddigt sen blir det svart, och sen ser man igen. Men det går snabbt som fasiken! Redigerad 28 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Joo jag, allt blir först suddigt sen blir det svart, och sen ser man igen. Men det går snabbt som fasiken! Hur fan gjorde du, är inte det omöjligt? Tejpade fast ögonlocken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vote: Ja Det är ganska skönt ibland. Och det blir värst på vintern när solen lyser på snön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nej... fast jag känner folk som gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Aa, det börjar kittlas i näsan när jag kollar på t.ex solen, då är det bra å använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vote: Nej. Men det lät lite humoristiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts