BroDD Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Haha nej.. men ja nyser runt 10-15 gånger om dan (ej överdrivet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Visste jag inte att man kunde, haha Nej, det gör jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Är du verkligen intresserad? Svara ärligt? Tror du någon annan är intresserad av vad andra svarar? Äh vafan. Tyckte det var kul att kolla hur vanligt det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Är du verkligen intresserad? Svara ärligt? Tror du någon annan är intresserad av vad andra svarar? Äsch, det finns mycket konstigare/onödigare pollar en den här, måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Om man har en nysning på gång så brukar solen eller ett av dess plagiat här nere hjälpa till på traven. Förresten, har ni tänkt på hur underbart det är att nysa? Speciellt om man klämmer ihop näsan så att nysningen går inåt och spränger bort diverse livsviktiga organ i knoppen. Euforiskt. Redigerad 27 april, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Förresten, har ni tänkt på hur underbart det är att nysa? Speciellt om man klämmer ihop näsan så att nysningen går inåt och spränger bort diverse livsviktiga organ i knoppen. Euforiskt. Faktiskt. Men det förstörs om man håller för näsan. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Faktiskt. Men det förstörs om man håller för näsan. :'( Ingalunda. Bara jobbigt att få handen nersprayad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Man behöver inte nödvändingtvis spraya snor bara för att man nyser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Man behöver inte nödvändingtvis spraya snor bara för att man nyser Men man löper en överväldigande risk. När väl handen är nerduschad är det ett helvete att diskret rengöra den, så lite old-fashioned näskläm är att föredra. Ah, nös faktiskt när jag skrev det här. Beror nog på min ohälsosamma dos Axe. Jag klämde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Har någon lyckats nysa med ögonen öppna? Vet inte om det kan gå eftersom man faktiskt blir medvetslös under en hundradels sekund när man just nyser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Har någon lyckats nysa med ögonen öppna? Vet inte om det kan gå eftersom man faktiskt blir medvetslös under en hundradels sekund när man just nyser. Jag har nog försökt... men utan vidare resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ja, vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nej, hade faktiskt ingen aning om att något sådant existerade Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag har nog försökt... men utan vidare resultat. Det är omöjligt. Men det är alltid kul att se personers tafatta försök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nej, men mina ögon blir vattniga.. Vilken sjukdom har jag då? Aids.. Btw: Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vet inte faktiskt...kan hända någon gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Har någon lyckats nysa med ögonen öppna? Vet inte om det kan gå eftersom man faktiskt blir medvetslös under en hundradels sekund när man just nyser. Medvetslös är väl lite väl överdrivet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nej, jag nyser inte av starkt ljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Medvetslös är väl lite väl överdrivet? Jag har t o m hört att man är död, dvs hjärtat stannar, den korta stunden man nyser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts