Patrik Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Som sagt, nyser du av starkt ljus? Ca 10-20% nyser då de kollar in i solen eller en lampa. Det kallas "photic response". Vote: ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nej, inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Lägg till ett "vet ej" alternativ plx Edit: Ett "ibland" kanske vore bättre Redigerad 27 april, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Vote: Nej, har aldrig gjort det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Känner jag att det kittlar i näsan nyser jag garanterat av starkt ljus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Japp. Jag gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Japp! det börjar kittla i näsan och sen så bär det av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag får hjälp av starkt ljus ifall det pillar lite i näsan .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nej, men det kittlar i näsan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ibland, men om man är nysnödig sen innan är det bara kolla på nåt ljust för att nysa lättare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Vote: NOPE Min hjärna är bra på att INTE göra udda kopplingar. Är inte heller ljusalergiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Inte allergisk mot något men detta gör jag. Vote: Ja. Kan kolla in typ 5-7 gånger och fortfarande nysa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ja, oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 To hell with this, jag gjorde det när jag var mindre. Nu kittlas det bara i näsan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Vote: NEj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nej, hade faktiskt ingen aning om att något sådant existerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Best. Poll. Ever! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Som sagt, nyser du av starkt ljus? Ca 10-20% nyser då de kollar in i solen eller en lampa. Det kallas "photic response". Vote: ja. Är du verkligen intresserad? Svara ärligt? Tror du någon annan är intresserad av vad andra svarar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nej, men mina ögon blir vattniga.. Vilken sjukdom har jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts