P-C Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Wohow, gick ditt med 10skivor och kom tillbaka med 26st. Var där med min bror och folk fotograferade oss hela tiden, vi var de enda kdsen där . Var någon filur som gav mig Prince of Persia som skulle "fucka up" alla playstation man la den i HAHAHHA! var det du? Det var fan jag som gav dig den HAHA! Ja jävlar! Redigerad 1 maj, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 HAHAHHA! var det du? Det var fan jag som gav dig den HAHA! Ja jävlar! Hah! Omedvetet möte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Han reagerade först när vi skrek P-C!!! ju Folk måste stirrat på er konstigt när ni stod ock skrek P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Folk måste stirrat på er konstigt när ni stod ock skrek P-C Äääh, inte farligt. Värre när vi stog mitt o folksamlingen och spokplumpen brister ut i världen "Ohlsson!" som ekar över hela medis. Det var lite värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Folk måste stirrat på er konstigt när ni stod ock skrek P-C Jorå folk undrar vad fan som händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jorå folk undrar vad fan som händer Tänk om ni hade skrikit typ The dude eller nåogt! Det hade sett fult ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Tänk om ni hade skrikit typ The dude eller nåogt! Det hade sett fult ut! Eller rabarben , det hadde vart riktigt skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Eller rabarben , det hadde vart riktigt skumt. Jag slår fast vid att Kattälskaren skulle vart skumt att skrika... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 HAHAHHA! var det du? Det var fan jag som gav dig den HAHA! Ja jävlar! Haha Jag har träffat P-C, Jag har träffat P-C. Jag rörde din hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Haha Jag har träffat P-C, Jag har träffat P-C. Jag rörde din hand Vi borde starta klubb.... "P-C Touchers Club" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Vi borde starta klubb.... "P-C Touchers Club" Jacker och Ärrtvå får också vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Haha Jag har träffat P-C, Jag har träffat P-C. Jag rörde din hand Jag kunde inte komma dit :'( Lycko unge att få skaka hand med P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jacker och Ärrtvå får också vara med We will be liek the forum 1337-peoples kk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Om jag var där skulle jag bara stå och glo om jag såg någon forumit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Om jag var där skulle jag bara stå och glo om jag såg någon forumit. Det vore minst sagt ömsesidigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Jag slår fast vid att Kattälskaren skulle vart skumt att skrika... Eller kebab. Eller ja, aikjonas12 skulle kanske låta lite nördigt det med. Redigerad 1 maj, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Eller kebab. Eller ja, aikjonas12 skulle kanske låta lite nördigt det med. Det är jäkligt sant du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 .vote: Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Det är jäkligt sant du Haha, skumma sällskapet liksom. -Hej P-C! -Nemen, tjenare SpokPlumpen -Vet du vart Kebab är någon stans? -Nja han skulle nog inte komma, därimot träffade jag Anathema för ett tag sedan, han är en trevlig prick. -Wööörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Knäppte ni inga bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts