rabarben Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Bor i skåne som ni alla vet och det blir lite svårt för mig att åka upp till stockholm... annars hade jag lätt varit med Och få träffa lite forumiter... men ingen bryr sig om mig så varför skriver jag detta? Thihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Vilka kommer att komma? SpokPlumpen P-C Anathema Lajnux Wallemart Hemulen Pottzork ( ) Redigerad 30 april, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vilka kommer att komma? SpokPlumpen P-C Anathema vilka fler? Lajnux kommer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Ok, sätt upp det på första posten, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Hemulen och Pottzork kommer också ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Och jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Och jag då? Ja lille Wally ska ju också med foer faen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Vilka kommer att komma? SpokPlumpen P-C Anathema Lajnux Wallemart Hemulen Pottzork ( ) Jag då? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag går nu, har på mig jeans och en röd tröja. Hitta mig så kan vi bytta skivor eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Hoppas ni har med er en kamera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Om jag bodde i Stockholm skulle jag gå runt med ett papper med texten kattälskaren @ GtaSajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag kommer dra med ganska mycket skivor/DVDs. Hoppas ni också delar med er av nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Sådär ja.. då var man tillbax igen då. P-C var en trevlig filur som tyvärr inte orkade hänga med o käka kebab... Själva manifestations grejen var rätt skum och det enda jag blev erbjuden att byta till mig var en bögporr rulle vid namn "Istanbul boys". Fick även ett lir jag glömt namnet på av P-C. men förfan hellre det där en att sitta hemma och lata sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Sådär ja.. då var man tillbax igen då. P-C var en trevlig filur som tyvärr inte orkade hänga med o käka kebab... Själva manifestations grejen var rätt skum och det enda jag blev erbjuden att byta till mig var en bögporr rulle vid namn "Istanbul boys". Fick även ett lir jag glömt namnet på av P-C. men förfan hellre det där en att sitta hemma och lata sig. Hehu, ja det var kul att träffa dig, pottzork och ... hemulen Men vi hade orkat om ni inte tvunget ville ut till djurgårn och käka kebab ffs. Vem fan äter kebab på djurgården? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Den är ju skitgod!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzic Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Var är han då? mjaä vettefan. *hör från andra sidan av glas-prydans-sakens-mötesplatsprylen* men ja vettefan hur dom ser ut... PC!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Wohow, gick ditt med 10skivor och kom tillbaka med 26st. Var där med min bror och folk fotograferade oss hela tiden, vi var de enda kdsen där . Var någon filur som gav mig Prince of Persia som skulle "fucka up" alla playstation man la den i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Han reagerade först när vi skrek P-C!!! ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzic Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 när vi skrek P-C!!! Jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Jag såg ffs att det var han hela tiden från att han kom nerifrån parken... Ingen som lyssnade bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts