Lajnux Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vilken ära det skulle vara :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ära i all ära, men han är ju så trevlig...och jag missade min chans förra året...eller, jag tog den inte...men ajg stog en halvmeter ifrån den jäveln! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag kommer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Runar Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nej, orkar inte delta i trams. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Hade jag bott i sthlm så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Ära i all ära, men han är ju så trevlig...och jag missade min chans förra året...eller, jag tog den inte...men ajg stog en halvmeter ifrån den jäveln! :'( Visst får ni trycka min hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 JaG KoMmEr iNtE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Bor i Eskilstuna men ska försöka ta mig dit. Problemet är att jag inte är i sthlm så ofta och mitt lokalsinne ligger på minus Vet ju inte hur jag ska komma dit. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 :'( Visst får ni trycka min hand. Snällt, mycket snällt...om jag nu kommer vill säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Bor i Eskilstuna men ska försöka ta mig dit. Problemet är att jag inte är i sthlm så ofta och mitt lokalsinne ligger på minus Vet ju inte hur jag ska komma dit. :'( Karta! Karta! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Tack P-C ! :"> P-C , våran ängel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vote: Nej , ska itne ditt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Eftersom det verkar vara ett antal som ska dit iaf, ska vi säga att alla möts på en speciell plats i parken en stund innan det börjar? Exempelvis vid "glaskonen" vid bio'n kl 13:30. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Nope, men ni som ska gå kan väl breda ut er lite och låtsas att jag går där? Som så många andra bor jag för långt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Har tyvär inte möjlighet att infinna mig =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Oops, missförstånd. Sorry! Postade fel! Redigerad 28 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Vad gör man där? Oj, vad kan jag göra där? Varför inte lyssna på talare som Sarah Andersson och allas vår Jonas Birgersson? Du kan också byta och dela med dig av dina egna DVD-skivor eller helt enkelt umgås med likasinnade nerladdare! Redigerad 28 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Joo, jag såg det, sorry! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jo jag ska dit med Hemulen och kanske Pottan. Verkar som jag ska träffa P-C också. Inte för att jag känner typen men folk är ju kul så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jo jag ska dit med Hemulen och kanske Pottan. Verkar som jag ska träffa P-C också. Inte för att jag känner typen men folk är ju kul så Folk är kul, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts