Maimstream Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Ödeshög - Stockholm nonstop ... Inte kul att göra den sträckan utan pengar eller skjuts, och lat som jag är vill jag inte gå Edit: Waah! Ny sida!! YEAH!!.... Redigerad 27 april, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nej, har varken tid eller ork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Vote: Ja!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Får höra mig runt lite bland de som bryr sig ett spår om piraternas överlevnad i min bekantskapskrets. Kanske dyker upp, kanske inte. Eftersom jag ändå kommer röra mig runt city första maj så ser jag ingen anledning att inte komma, men man vet aldrig vad ödet har i bakhuvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Skirft av vår P-C Tid 13:37 Leet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 NEJ! Bor För Långt Bort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Blä. Det bästa sättet att bekämpa antipiratbyrån är att fortsätta ladda ner. Det är ju inget som de kommer kunna stoppa, i vilket fall som helst. Det känns även ganska trist att en massa nymedvetna förstagångsväljare troligen kommer att ge sin röst till fjantarna på Piratpartiet. Du kan lika gärna spola ner din röst i toan, för de kommer aldrig klara sig förbi 4%spärren. Hear ye, hear ye, nya väljare; ge er röst till den röda sidan, så vi slipper patrasket. Det vill säga; det blåa patrasket. De röda får vi dras med, tills något bättre dyker upp. Redigerad 27 april, 2006 av Mahalo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Äsch, manifestationer är farliga.. Nävars, men hade man bott i närheten, så kanske.. --- förresten, när jag var i London i lördags så hamnade vi helt plötsligt mitt i bland en massa mörkhyade och araber, som tågade utanför premiärministernshus. de demonstrerade för "equal rights". Jag är fan lite stolt över att jag deltog, även fast det inte inte var dirket planerat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Fuck.. kommer inte till stockholm förrens vid fem på måndag.. Typiskt.. kanske skulle åka upp tidigare bara för o delta.. Blir det nån träff då eller?? Skulle ju vara jävligt roligt faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Blir ganska besviken över att endast jag och en annan ska komma. Fast thotim kommer ju också. Om han inte är för bakis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Tyvärr, Stockholm är får långt bort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag kommer antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Aaaah ! Jag vill så gärna komma men det är synd att det är 18 års åldersgräns ! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Aaaah ! Jag vill så gärna komma men det är synd att det är 18 års åldersgräns ! :'( Det är det inte. Det du syftar på är 'Piratafton' 29 April. Du kan lugnt komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Soft Någon mer från Eskilstuna trakterna som ska åka tåg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 3 st som ska åka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Blä. Det bästa sättet att bekämpa antipiratbyrån är att fortsätta ladda ner. Det är ju inget som de kommer kunna stoppa, i vilket fall som helst. Det känns även ganska trist att en massa nymedvetna förstagångsväljare troligen kommer att ge sin röst till fjantarna på Piratpartiet. Du kan lika gärna spola ner din röst i toan, för de kommer aldrig klara sig förbi 4%spärren. Hear ye, hear ye, nya väljare; ge er röst till den röda sidan, så vi slipper patrasket. Det vill säga; det blåa patrasket. De röda får vi dras med, tills något bättre dyker upp. Mjo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vote: Nej Lär er uppskatta andras arbete! Har ni inte pengar nog att köpa det ni vill ha så har ni helt enkellt inte jobbat hårt nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Var där sist...Visst, det var trevligt...men ajg undrar hur många övriga som snappade upp något utav budskapet? Stog ju mest och bytte skivor allihopa... Men kanske...bara om jag får skaka hand med P-C! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts