P-C Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) http://img117.imageshack.us/img117/5853/pirat3jv.gif Jajamensan, bröder och systrar! I år är det dags igen! Piratbyråns årliga manifestation når sitt tredje år och ni ska väl komma? FAQ: Vad är detta? Detta är inget mindre än Piratbyråns manifestation för fri nerladdning. Oj, vad kan jag göra där? Varför inte lyssna på talare som Sarah Andersson och allas vår Jonas Birgersson? Du kan också byta och dela med dig av dina egna DVD-skivor eller helt enkelt umgås med likasinnade nerladdare! Dela med sig av DVDs? Hur menar du? Jag menar att man tar med sig DVDs du brännt hemma (eller riktiga) och går runt bland dina fellow pirater och byter med deras DVDs. Det finns också en pirathub i form av en skattkista där du kan dumpa din DVDs och ta egna om du vill! Okej! Var och när är detta? Den 1:a Maj klockan 13:37 så samlas vi i Fatbursparken vid Medborgarplatsen. Rock on! Men tänk om polisen kommer och haffar oss? Knappast troligt då vår själva närvaro inte är ett bevis på att vi sprider/laddar ner upphovsrättskyddat material. No worries. Kan vi ha en GTAsajten-träff? Om interesset är tillräckligt stort - why not? Ska vi ta med oss skyltar och banners? Jofan, varför inte? Kom på något fyndigt, skriv det på ett plakat och joina på! Död åt Antipiratbyrån! Död åt Pontén! Jovars, men detta är ingen hatmanifestation utan ett fredligt utbytande av intressen. // P-C Sen kan ni få en sign att sätta in. Be there! Redigerad 27 april, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Hade man varit i stockholm och inte allt för bakis hade man deltagit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Roligt, men Vote: Nej Bor för långt bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Haha, just kl 13:37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Hoppas att polisen åker dit och griper dom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Hoppas att polisen åker dit och griper dom . För vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Har aldrig fattat, vad är grejen med 1337? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Har aldrig fattat, vad är grejen med 1337? (3 = E ) 1 = L 3 = E 3 = E 7 = T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Om jag inte ligger halvt utslagen sen söndagens festande är chansen ytterst stor att jag är där. Ser dessutom gärna en Forumträff där i närheten. @ P-C L = EL ee = I T = Te Redigerad 27 april, 2006 av Wallemart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nej... Stockholm är för långt bort. Annars hade jag gärna kommit, fast jag kanske är för ung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Om jag inte ligger halvt utslagen sen söndagens festande är chansen ytterst stor att jag är där. Jofan, kommer nog också vara ganska bakis då. Well well.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 För vad? Olagliga nerladdningar, eller har jag fel? Det är kanske warez jag tänker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Olagliga nerladdningar, eller har jag fel? Det är kanske warez jag tänker på. Men tänk om polisen kommer och haffar oss? Knappast troligt då vår själva närvaro inte är ett bevis på att vi sprider/laddar ner upphovsrättskyddat material. No worries. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Var ska det vara nånstans? Alltså vilken park/torg/källare/skyddsrum? Om det är nått känt ställe kan ju alla gtasajtare ställa sig i nått bestämt hörn och snacka lite skit där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Var ska det vara nånstans? Alltså vilken park/torg/källare/skyddsrum? Om det är nått känt ställe kan ju alla gtasajtare ställa sig i nått bestämt hörn och snacka lite skit där. . http://www.piratbyran.org/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Bor i Malmö.... vote: nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 . http://www.piratbyran.org/ Fan då... jag som kollat deras sida utan att hitta mer än datum och tid. Det är den parken mellan Södra station och Medis va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nej. Jag bor för långt ifrån Stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Fan då... jag som kollat deras sida utan att hitta mer än datum och tid. Det är den parken mellan Södra station och Medis va? Allt står i första posten, walle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Fan då... jag som kollat deras sida utan att hitta mer än datum och tid. Det är den parken mellan Södra station och Medis va? 13:37, 1 maj i Fatbursparken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts