wilmas_matte Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Två frågor som jag söker svar på: Först: Hur tjänar man snabba pengar? Sen: Melodisignalen på min glassbil(mr whoppe, cherry pop uppdraget) startar inte. Är det något speciellt ställe där man måste stå på för att det ska funka, eller är det bara något fel på mitt spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 När du börjar köpa företag så rullar pengarna in. För att starta melodin trycker du L3/R3 på Ps2. Pc vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Bästa sättet att tjäna pengar på är ju lätt o bara gå runt och döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Melodisignalen på min glassbil(mr whoppe, cherry pop uppdraget) startar inte. Är det något speciellt ställe där man måste stå på för att det ska funka, eller är det bara något fel på mitt spel?? Testa att trycka ultrasnabbt på tutan en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Då händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Då händer? Rumpan vänder! Nää skoja. Melodin går igång, och varför gjorde du en report post? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Reported? Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Reported? Vad menar du? Jag räknade bakåt dina posts och din förra post i den här tråden var post 500 och i din sig står det: 500 Posts Apr 27 2006, 17:48 Report Post Redigerad 27 april, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Hehe oj, sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jokergirl Skrivet 19 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2006 På dator tror jag att du måste hålla in Tuta knappen en stund för att få melodin att börja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gustav812 Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 en frågor som jag söker svar på: Hur tjänar man snabba pengar? ha en pansarvang och gör sen uppdragen jag komm ända upp i nyvå 29 där man tjänar över 30000 dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 ha en pansarvang och gör sen uppdragen jag komm ända upp i nyvå 29 där man tjänar över 30000 dollar. Men snälla, låt bli att bumpa trådar. Det är fel att skriva i en tråd som är alldeles för gammal, om du inte har något väldigt viktigt att tillföra. Efter ett och ett halvt år skriver man inte att man sätter sig i en pansarvagn, det är inte godkänt som anledning att dra fram en gammal tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gustav812 Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Men snälla, låt bli att bumpa trådar. Det är fel att skriva i en tråd som är alldeles för gammal, om du inte har något väldigt viktigt att tillföra. Efter ett och ett halvt år skriver man inte att man sätter sig i en pansarvagn, det är inte godkänt som anledning att dra fram en gammal tråd. du måste inte va så arg över de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 du måste inte va så arg över de Det där var ganska snällt sagt om man jämför med hur arga många andra blir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 du måste inte va så arg över de Jasså inte? Du tycker alltså att om du mailar mig, är det helt okej att jag ska svara dig efter ett och ett halvt år? För det är precis vad du gjort här. Det där var ganska snällt sagt om man jämför med hur arga många andra blir. True, true. Jag lade till skillnad från många andra inte in några förolämpningar eller blodtörstiga kommentarer, jag bara påpekade någotsånär strängt att man inte drar upp gamla trådar utan vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts