Marijx Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Nu har jag tagit över varenda business, campound, warehouse, hub, contract hit o allt det där. Nu är det en sak som står i vägen för mig och jag börjar bli irriterad.. Jag måste uppfylla ALLA avrättnings moment... Hur fan ska jag veta hur jag ska göra alla andra när datorn hjälp gör avrättningarna när jag bara trycker på knappen V? Snälla hjälp mig någon så jag kan få bli klar med spelet o lägga den undan... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Denna använde jag mig av (finns på gamespot)... Redigerad 27 april, 2006 av oskarofrya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Funkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Man kan inte klicka på en gamefaqs länk, du måste kopiera den och sen klistra in den i adressfältet manuellt. Notera att det inte menas bokstavligen "klistra". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Man kan inte klicka på en gamefaqs länk, du måste kopiera den och sen klistra in den i adressfältet manuellt. Notera att det inte menas bokstavligen "klistra". Ok, men iallafall, den finns på gamespot om man söker på godfather och tar hints/cheats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marijx Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Finns det någon karta nånstans där man kan hitta alla 100 filmrullar eller måste man vandra som en idiot och leta efter varenda jävel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts