Arman Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Glömde bort att nämna "Half-Life 2" när man dödar den äckliga varelsen klädd med många djur på. När man dödar den hör man Gordon skratta, har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Åh, får inte glömma HALO. Först gången jag träffadepå The Flood var riktigt kusligt och flyckten från dem medans man skjuter runt omkring sig i panik eftersom The Flood är för kraftfulla att döda alla. Och The Library. Trots att det är en väldigt jobbig bana så är det väldigt läskigt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Glömde bort att nämna "Half-Life 2" när man dödar den äckliga varelsen klädd med många djur på. När man dödar den hör man Gordon skratta, har jag för mig. Haha, nej. Finns inget sånt ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Glömde bort att nämna "Half-Life 2" när man dödar den äckliga varelsen klädd med många djur på. När man dödar den hör man Gordon skratta, har jag för mig. Juste, Blev as rädd i dom gammla spelen. När man mötte "bossarna". Den där stora monstret som sprutar eld ur händerna och stampar i marken så det kommer något rött ljus. När man blir jagad av den och måste springa in till en el sak och döda honom. Btw: Hatar den där gubben också, med giftiga "headcrabs" på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Vet inte om det är rädlsa eller oerhört spännande. Men lite läskigt var det ändå i The Grey House i Fable. Är ganska lättskrämd när det gäller spel. Eller väldigt lättskrämd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Jag är ju så lättskrämd att det inte är nån match för ett spel att skrämma arslet av mig men några fina minnen har jag ju från Thief 3, Oblivion har en del shysta scener också. Necromancer grottor med creepy musik och skabbiga zombies är en vinnare typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 (redigerad) Brukar bli skrämd vid någon punkt i nästan varje spel. Finns alltid nåt litet moment där man går omkring och inte förväntar sig något allt, och vips hoppar något fram. Spelar ingen roll vad, det kan lika gärna vara en kanin, det som gör mig rädd är att man inte förväntar sig något. Same here, same here. Det har hänt att jag "hoppat till" i t.ex. Swat och CoD eller när tidningsbudet kommer i The Sims. Redigerad 28 april, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Muhahahaha, tidningsbudet liemannen e läskigare :"> Själv har jag hoppat till nåra gånger på F.E.A.R t.ex när man står i en hiss sen börjar lampan blinka och när de liksom skiftar fram o tebax från svart och ljus så ser man flíckan snabbt när de e ljust kanske dåligt förklarat RE4 e ju också lite creepy ibland, dom där svarta slemmiga sakerna som de blir hål i när man skjuter(hatar dom ) Sen har vi ju Silent hill 2 som jag bara hann komma till hotellet ( sen blev jag livrädd :"> ) Diablo 2 var jag också rädd för ( e nog de nu också) eftersom jag har "spindelfobi" så blev jag livrädd när de kom stora spindlar ur mörket GTA SA såklart, när man hade hört alla rykten Doom 3 demot också I början när de kommer såna där små grejer som sätter sig på nått... trodde de va fiender så jag fick panik Jag höll på o glömma HL2!! Jag hatar headcrabs xD blir livrädd när dom hoppar fram ur mörkret^^(beror nog på spindelfobin) Nu kommer jag inte på nå mer ^^ Redigerad 29 april, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag blev rädd för "Dino crisis" när jag var liten. Någon som vet vad det är för spel ? Bild: Dino crisis Minnen Ja! Det har jag, men har inte spelat det på fem år minst Jag blev skiträdd för den snuskiga bybon som står vid pissoaren i RE4. Jag blev också rädd för hundarna som hoppar ut genom fönstrena i början av RE1 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Man blev lite smårädd ibland när man körde F.E.A.R mitt i natten med sorround-ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Är det bara jag som tycker att GTA San Andreas ibland har varit ett jätte skrämande spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Dino Crisis, ja. Resident Evil med dinosourer. Mycket bra och kusligt spel. Iallafall första. 3 flippade totalt. Är ett hoppa/skjuta-platformspel i rymden, typ. Ingen kuslighet alls. Bra story och mycket bra mellansekvenser men värdelöst som spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag blev skiträdd för den snuskiga bybon som står vid pissoaren i RE4. Det måste nog bara vara jag, men jag minns ingen bybo vid en pissoar eller svarta slemmiga saker som det blir hål i, is there something i forgot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Det måste nog bara vara jag, men jag minns ingen bybo vid en pissoar eller svarta slemmiga saker som det blir hål i, is there something i forgot? Inte jag heller Fast jag har inte klarat ut de än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 F.E.A.R Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Är det bara jag som tycker att GTA San Andreas ibland har varit ett jätte skrämande spel? Jag håller me dig :"> Får panik så fort jag kommer in i skogen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag håller me dig :"> Får panik så fort jag kommer in i skogen Sant. Löjligt nog vågade jag inte landa vid sågvärket. Aja, jag ska vara glad att jag är rädd för nåt spel iallafall. Älskar det som jag älskar mardrömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rasken Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Blev skiträdd när man spelade Fahrenheit och såg sitt offer i spegeln. Det kanske var för att klockan var halv två på natten och jag satt i ett becksvart rum men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Blev skiträdd när man spelade Fahrenheit och såg sitt offer i spegeln. Det kanske var för att klockan var halv två på natten och jag satt i ett becksvart rum men ändå Jag fick värsta chocken Eller när man vaknar mitt i natten och sovrummsdörren öppnas långsamt, jag vågade inte gå ut så jag gick o la mig igen Ett annat läskigt moment e när man e "tjejen" och är i källaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Half Life 2 är ett otroligt skrämmande spel, särskilt i Ravenholm. Jag har aldrig blivit så rädd i ett spel innan som i Ravenholm när dom där snabba zombiejävlarna kommer springande, jag var inte alls berädd när den första kom, jag skrek högt som fan och hoppade till ashögt. Skitläskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts