DrStupid Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Alien vs Predator 2 har skrämt mig något så fruktansvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Jag blev rädd för "Dino crisis" när jag var liten. Någon som vet vad det är för spel ? Bild: Dino crisis Minnen Redigerad 27 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Resident Evil (1) hehe kommer ihåg när jag försökte öppna ytter dörren första gången...ni som lirat det vet nog vad jag menar . Dumma monster hundar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag blev rädd för "Dino crisis" när jag var liten. Någon som vet vad det är för spel ? Bild: Dino crisis Minnen ÄGDE JU! Var det då man blev jagad av en T-rex, och man åkte tåg eller något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 ÄGDE JU! Var det då man blev jagad av en T-rex, och man åkte tåg eller något? Vet, det där va svin kul ! Jag vet inte. Kom nog inte så långt. Men den där t-rexen dyker upp lite då och då lägger upp mer bilder så kasnke du känner igen Bild Bild2 Bild3 Bild4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Re-deadserna i "The Legend of Zelda: Ocarina of Time". Sänkte alltid ljudet när jag skulle in i den förstörda marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Bild Fyfan va rädd jag vart första gången jag såg den. -- De gamla Alien spelen på Playstation vart man chockad av.. Vart lite små irriterad på Doom 3. Totalt jävla sönder slagen av F.E.A.R. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Månen i The Legend of Zelda: Majoras Mask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Synd att man inte hade ps1 kvar och dino crisis :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Resident Evil 2 och 3. Kommer speciellt ihåg trean när jag och en kompis spelade det. När vi var i polistationen och skulle gå ner för trappan efter att ha pratat med Carlos på radion. Vi hade sett i en guide innan att Nemesis skulle hoppa in genom fönstret där nere. Så vi stog precis före fönstret och ingen vågade hålla i kontrollen och gå förbi fönstret. När vi gjorde det blev vi skiträdda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 DOOM3 har man ju ryckt till några gånger när man har lirat... Sen Tomb Raider 2 demot, då en liten nisse med tebricka förföljer en hela tiden, inte läskigt men obehagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 San Andreas. Kommer ihåg att det var obehagligt att vistas nära bla. sågvärket. Konstigt nog det enda spel jag blivit skrämd av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Brukar skrämmas av spökena i PacMan... Fyfan säger jag bara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 San Andreas. Kommer ihåg att det var obehagligt att vistas nära bla. sågvärket. Jo håller nog med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Re-deadserna i "The Legend of Zelda: Ocarina of Time". Sänkte alltid ljudet när jag skulle in i den förstörda marknaden. W0rd, och när man skulle ner i graven för att hämta Sun Song, eller Song of Sun eller vad den heter. Var alltid livrädd när jag skulle ner dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Silent Hill 4. Edit: Arman, menar du zombierna som hoppar på en? Dom är riktigt läskiga. http://www.maj.com/gallery/ShipOfFools/Zelda/OcarinaofTime/thumb/redead.bmp_thumb.jpg Redigerad 27 april, 2006 av Patrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ett spel som skrämt mig är Redneck Rampage, pga åldern när jag spelade det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 DOOM3 har man ju ryckt till några gånger när man har lirat... Sen Tomb Raider 2 demot, då en liten nisse med tebricka förföljer en hela tiden, inte läskigt men obehagligt Jag lyckades stänga in gubbfan i frysen ett par gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Silent Hill på PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Fahrenheit är rätt kusligt på vissa ställen men King Kong är så läkla äckligt när det där ormarna "reser" sig och flyger på en krabborna i Half-Life är inte så mysiga dom heller, men efter ett tag lär man sig att inte vara rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts