JMC Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag satt nyss och tänkte tillbaka på tiden då DOOM var nytt och jag spelade det för första gången. Vid det laget var jag mycket ung och hade aldrig provat något FPS-spel förut. Jag kommer ihåg att det tog alldeles fruktansvärt lång tid för mig att klara ut det spelet på grund av att jag varje gång jag blivit jagad av de där Krang-färgade sakerna med stora armar och ben http://www.trilobite.org/doom/graphics/demon.gif, var tvungen att ta en paus och lugna ner mig. De där fulingarna skrämde skiten ur mig när de kom springande. Return To Castle Wolfenstein (De där förbannade benlösa snubbarna kan vara ganska otäcka ibland) och nu senast Doom3 som var lite småkusligt ibland. Nu vill jag veta vilka spel som har skrämt er genom tiderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 DOOM här också. Var inte så gammal då. F.E.A.R får mig att rysa. Doom 3 har väl fått mig att rycka till nån gång också men jag tycker inte de var så läskigt. Cold Fear är ganska skrämmande också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Tomb Raider 1. Satan vad skraj man var när man spelade det. Som mest satt vi 4-5 pers framför datorn och nästan sket på oss när det hoppade fram raptors och björnar. Men värst av alla var iaf T-Rexen. Spår i marken, några döda raptors här o där, en trasig bro, ett skelett och så börjar plötsligt marken vibrera och T-Rexen framskrider ur mörkret bakom klippan. Åh fyfan... T-Rexen är död, phew! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 FEAR är det enda spelet jag kommer på har skrämt mig. När man går ner för stegen, så står hon bakom en och skrattar. Där fick jag en chock. Blev lite smårädd vid andra tillfällen, men vid det tillfället var det värst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Resident Evil 2 på PSX.. Fick i princip mardrömmar av skiten och kunde inte spela spelet på några månader.. Intalade mig själv att bara skratta åt skiten och det hjälpte.. Dock så ryckte jag till lika ofta, men när jag blev skrämd så skrattade jag istället.. Slutade gott iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 FEAR, den där flickan är lite scary Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ett gammalt jäffla spel på Dreamcast, kommer ej ihåg vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Resident Evil 1 & 2 när jag spelade dem hos min kusin, jag var ensam och typ 9-10 bast Silent Hill 1 & 2 är riktigt skrämmnade när man spelar dem sent in på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Super Mario Bros 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Doom, far cry (jädra monster som hoppar boing boing WAAARGH!!! ) sen så har jag inte blivit skrämd så mycket, spelat mycket spel men a, domma har jag blivit mest skrämda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Ehum doom 3, möjligen far cry, kommer inte på så många blir inte så jätte lätt skrämd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Doom 3 hoppade jag till ibland.. F.E.A.R. och Condemned vart det lite läskigt på... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Half-life oppocing force blev jag rädd av när jag var mindre och spelade det, dom där jävla öh.. små sakerna som hoppar... när man inte ser dom och sen hoppar dom fram från nåt ställe.. då brukade jag bli rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Half life var fan jävligt skrämmande när jag spelade det första gångerna. Sen Half Life 2, men när jag blev van att spela alla HL2 så kunde jag fortsätta utan att bli skrämd i något spel Men spännande/kusliga spel: F.E.A.R. Condemned DOOM3 Half-Life 2 Quake 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Resident Evil 1 på PS1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Resdient Evil serien var sjukt läskig. Och Silent hill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 The surffering till xbox... en gång så var jag i ett rum och så stod det ca 10 skåp på rad intill en vägg. Då ska jag öppna alla för att se om det finns något i dom. Så jag springer snabbt på sidan och öppnar alla, och alla var tomma men när jag kom till en sista som jag inte trodde fanns något i så trillade det ut en dödmänniska samtidigt med de skärande ljudet "WIIIIIIIIIIH" .... jag flög upp ur stolen en meter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Resident Evil (1) hehe kommer ihåg när jag försökte öppna ytter dörren första gången...ni som lirat det vet nog vad jag menar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Alien VS Predator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 F.E.A.R När man går ner för stegen, så står hon bakom en och skrattar. Då hoppade jag till ganska rejält Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts