Wopido.inc Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Det är så här att jag är på uppdraget "Photo Oppertunity" som kommer efter uppdraget "Deconstruction". Målet är att fota 3 av personerna som går in på Angel Pine, en av dom är Rydner. När jag har plockat upp Cesar vid vägen och har åkt i 7 minuter totalt för att komma fram dit så står det att jag ska fota deras ansikten. Jag tar ett kort (eller två) på varje man och väntar på att fortsätta uppdraget. Helt plötsligt står det "Mission Failed" och jag måste ladda om från början. Jag har kört om detta uppdrag 5 gånger totalt nu, och 3 gånger har jag misslyckats vid körningen eftersom Cesars bil är så jä*vla lättkvaddad. I alla fall, jag har 4 frågor: 1. Måste man zooma in till max? 2. Måste ansiktet vara med på just den där mittenrutan i kameran? 3. Skall man ta kort av alla 3 och sedan lägga den i galleriet, eller räcker det med att jag bara tar kort? 4. Finns det något lättare sätt att komma dit snabbare? Svar uppskattas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag zoomar alltid in så jag har en stor centrerad bild av allas ansikten, ett foto per ansikte alltså. Räcker att fota vanligt utan galleri-tillägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 1. Zooma in så mycket som möjligt. 2. Man ska se mer än hälften av människans ansikte för att det ska vara godkänt. 3. Det räcker med att du tar kort. 4. Om man åkt dit en gång, så kunde man bara trycka på höger knapp på PS2 för att komma dit om jag minns rätt. Eller ja, då kom man där man träffar Ceasar första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Okej, men när jag zoomar in till max och tar ett kort av alla 3 så funkar det ändå inte. kan det bero på att jag tar kort i profil? Edit* Jag upptäckte just att det var fyra män, inte tre som jag skulle ta kort på. Jag får göra om uppdraget nu helt enkelt och se om jag klarar det. Redigerad 26 april, 2006 av Wopido.inc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 När jag körde det uppdraget första gången vart Ryder påkörd av T-Bone Mendez, och DOG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Har själv aldrig haft problem med uppdraget... Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Haha du det äf fler än 3 personer..först kommer 3 personer sen får du zooma ut ganska mkt för dom 2 nästa parkerar på gatan har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) När jag körde det uppdraget första gången vart Ryder påkörd av T-Bone Mendez, och DOG! Haha Rätt åt honom Om du redan träffat ceasar en gång och sen startar om updraget och sätter dig i en bil kan du trycka <- (skip trip) så kommer du til Cesar direkt Förlåt Cortez :"> Redigerad 30 april, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts