luddee Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) TRAILER Filmen skildrar flygplanet United Airlines flight 93, det planet som strörtade på ett fält i Pensylvania, innan den nådde sitt mål (troligen Vita Huset eller Capitol). Filmen ser ut att vara mycket bra, enligt mig, och jag får grova rysningar av denna trailer, speciellt i det ögonblicket där andra planet träffar WTC. Jag känner igen mig, då jag själv såg andra kraschen live, och alla de förvånade röster: "- Oh my gosh... look at that..." Nästan precis de orden jag hörde i TV, ögonblicket innan andra planet träffade. Jag kommer defenitivt se filmen, vad tycker ni? Redigerad 26 april, 2006 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Verkar spännande. Edit: Sorlig också, man kan ju inte direkt vänta sig något lyckligt slut. :/ Redigerad 26 april, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Blir nog till att ta sig en titt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 29 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Någon som vet om den kommer till Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Fast vi har ju alla redan sett slutet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts