The xD Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Nån mer än jag som tycker Björn Rosenström nya album Syster Gunbritts hemlighet äger Nedsprutad på andra långgatan, trosan på bengt, farväl leguan och ligger på hålet e bäst på skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! Redigerad 27 april, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Det finns inte många människor som för mig enbart betyder "illamående" och "dekadens", men han lyckas med det. Sveriges fjantigaste man, någonstans högt på listan, nära Nalle Knutsson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Gillade inte nya skivan, förra var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Kan väl inte annat än att hålla med Krajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Pop På Svenska var ganska bra. Tankar nog inte denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzic Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 §1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet! han sa ju bara att skivan var bra, inget annat. Det är precis som alla andra musikfrågor , vilket band som är bra o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Syrran och Hunden är fortfarande bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 han sa ju bara att skivan var bra, inget annat. Det är precis som alla andra musikfrågor , vilket band som är bra o.s.v. Men herregud... R2D2 hadde skrivit nått om Warez som A.A gick in och tog bort... Ingen har sagt att The XD har gjort fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 1. Hitler 2. Göbbels 3. Bert Karlsson 4. Göring 5. Björn Rosenström ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 1. Hitler 2. Göbbels 3. Bert Karlsson 4. Göring 5. Björn Rosenström ... Å helvete. Bert kommer föra Göring. Vad har du emot denna framgångsrika och idéfattige man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Å helvete. Bert kommer föra Göring. Vad har du emot denna framgångsrika och idéfattige man? Antagligen kommer Bert före Göring. Nazism och schlager är ett BROTT!!! Längst ner i Dantes tratt med honom, BLÄ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 (redigerad) Björn Rosenström är inget bra! Inte min musikstil iallafall. Redigerad 1 maj, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 1 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Ni kan lyssna på skivan HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Varför fick jag en varning när jag skrev namnet på en svensk torrentsida när Azore inte får någon när han skriver här? För att han är mod eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Särbehanling, ner mer moderatorerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Varför fick jag en varning när jag skrev namnet på en svensk torrentsida när Azore inte får någon när han skriver här? För att han är mod eller? Du sa att du hade laddat hem albumet från en tracker, vilket binder dig till brottet. Azore tog bara TPB som ett exempel för att formulera sin fråga om en torrent fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Du sa att du hade laddat hem albumet från en tracker, vilket binder dig till brottet. Azore tog bara TPB som ett exempel för att formulera sin fråga om en torrent fil. Det var fortfarande inte uppmaning, förfrågan eller hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Det var fortfarande inte uppmaning, förfrågan eller hjälp. Det var mer eller mindre en hjälpande hand. "Jag har tankat hem albumet på TBP" Då vet alla att det finns på TBP och kan ladda ner det med. Låter som hjälp i mina öron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2006 Det var mer eller mindre en hjälpande hand. "Jag har tankat hem albumet på TBP" Då vet alla att det finns på TBP och kan ladda ner det med. Låter som hjälp i mina öron. Finns ett problem bara. På *torrentsidans namn* tas alla releaser bort som är äldre än 3 veckor. När jag skrev tråden så var det mer än 3 veckor sen den hade släppts, alltså fanns den inte på sidan längre. Tyck som du vill, jag har ingen chans mot er mods när ni börjar trycka på varningsknappen, men så är det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts