The xD Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Här kan ni snacka om de underbara spelet Trackmania sunrise Själv tycker jag spelet e kanon med dom grymma banorna och snabba bilarna http://img252.imageshack.us/my.php?image=trackmania2bg.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Har velat ha detta spel jätte länge.. fast de finns inte i affärerna här runt omkring. har också försökt att skaffa de på "andra" sätt, men de funkar inte heller.. så, du kanske kan lägga in lite bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Körde det lite förut. Det är verkligen ett trevligt spel. Minns inte om man kan bygga banor på detta som i trackmania, vet bara att jag körde online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Här kan ni snacka om de underbara spelet Trackmania sunrise Själv tycker jag spelet e kanon med dom grymma banorna och snabba bilarna Trackmania sunrise är det bästa av alla Trackmania spelen, vad jag kört iallafall. Det är nog bland det skönaste spelen jag spelat ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Trackmania sunrise är det bästa av alla Trackmania spelen, vad jag kört iallafall. Det är nog bland det skönaste spelen jag spelat ! Finns det fler än sunrise och nations? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Finns det fler än sunrise och nations? Finns ju TM:Orginal också. Förövrigt tycker jag nog Nations är den bästa i serien pågrund av den stora online scenen. Lirade tills jag blev Rankad 25:a i Sverige och nånting på 1000-2000 i den totala laddern, sen dess har jag inte lirat så troligen ligger jag något sämre till nu . Nån som vll ta sig en match nåndag så är det bara att hojta till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Finns ju TM:Orginal också. Förövrigt tycker jag nog Nations är den bästa i serien pågrund av den stora online scenen. Lirade tills jag blev Rankad 25:a i Sverige och nånting på 1000-2000 i den totala laddern, sen dess har jag inte lirat så troligen ligger jag något sämre till nu . Nån som vll ta sig en match nåndag så är det bara att hojta till Tja, varför inte? nya operativsystemet gör att spelet flyter på helt utan lagg men frångan är om bredbandet gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts