fido vercetti Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 De bästa filmerna enligt mig 1.Gladiator. 2.Brain Dead. 3.King Kong (05). 4.The Grudge. 5.Kill bill. 6.Kopps. 7.Lord of war. 8.populärmusik från vittula. Jag tycker King Kong från 30-talet är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag har fått en ny favoritfilm INSTÄNGD (The Descent) Åh gud vad den är bra..skräckis också helt underbart =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Inside Man, går på bio nu också, sevärd! Plus Saving Private Ryan och Världarnas Krig är mina favoritfilmer. Finns nog ett par till jag kommer på nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 De bästa filmerna enligt mig 1.Gladiator. 2.Brain Dead. 3.King Kong (05). 4.The Grudge. 5.Kill bill. 6.Kopps. 7.Lord of war. 8.populärmusik från vittula. YIKES! SÅÅ bra filmsmak! HOOooyaaa! Sagen om ringen då? Och Rocky? Och borde inte American Pie ha sin värdiga tredje-plats, som vanligt? Ka-blam; fascista!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Denna : http://www.youtube.com/watch?v=O8bWO5oI_k8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Krystal method är bra. Carmen goes to collage 2 funkar ju fint den med. Nee men seriöst, har nog ingen favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Jag tycker King Kong från 30-talet är bäst Håller med där! Den och Braveheart är den store kubanens favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 Denna : http://www.youtube.com/watch?v=O8bWO5oI_k8 Ahaha! "Jag ska slänga en fiskmås påre'" *Add to favorite* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts