DrStupid Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Glömde bort att nämna Life of Brian och många andra Monty Python rullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Grabbar finns redan en sån här topic som vi skrev i för bara en månad sen.. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=37701&st=0 Redigerad 26 april, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Är V for Vendetta verkligen bra? På trailern såg den ju värdelös ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Min favorit film? Star Wars Return of the Jedi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Ähum!!! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=37701 Redigerad 26 april, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Orkar inte tänka tillräckligt för att klura ut vilken min favoritfilm är, men den bästa inledningen innehar Apocalypse Now. The Doors lirar "The End", en vietnamesisk by väcks ur sin slummer av domedagsbringande jänkare och ett tag senare stapplar en autentiskt berusad Martin Sheen omkring och skär upp handen. Francis Ford Coppola är en gud bland människor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Plutonen är en av de bästa filmer jag sett. The Untouchables och Rambo-filmerna (hur orealistiska de än må vara) är också favoriter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Il Posto Döden i Venedig/ Nattvardsgästerna ...to name a few. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Är V for Vendetta verkligen bra? På trailern såg den ju värdelös ut? Gryymt bra! Ett hav av tuffa repliker, shakespare, framtidssatirism och kung-fu. It can't get any better. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Vanishing point (jakten på nollpunkten) min nya absoluta favorit, såg den sent på kvällen, sen låg jag och tänkte på den resten av natten några andra bra filmer är: Napoleon dynamite Anger management Hot shots (1 & 2) Sista natten med gänget Delta gänget The fast and the furious (men inte 2:an ) Wedding singer Sin city kommer väl på fler sen men inte nu *EDIT* Ja, se där Apocalypse now redux Redigerad 26 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Gryymt bra! Ett hav av tuffa repliker, shakespare, framtidssatirism och kung-fu. It can't get any better. Allvarligt: jag kunde inte hålla mig från skratt då han mördade poliserna och kastade knivar. Usch, så fånigt, var de verkligen tvungna att ha en "cool" fightscen? Kill Bill, visst, fin film, men fuck-a-doodle-doo, varför inte satsa helt på anarkism istället...? Slutscenen var dock en fröjd för ens sinnen. Shostakovitj (eller var det Tjajkovskij?) och en sjudundrandes smäll. Fuck yeah. Bra film, no doubt. Lite hat mot kärlekshistorien, lite hat mot tjejen, lite hat mot Kill Bill-blodet, men bra film, verkligen! Hrm, möjligtvis spojjjlers. Typ. Kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Allvarligt: jag kunde inte hålla mig från skratt då han mördade poliserna och kastade knivar. Usch, så fånigt, var de verkligen tvungna att ha en "cool" fightscen? Kill Bill, visst, fin film, men fuck-a-doodle-doo, varför inte satsa helt på anarkism istället...? Jo, det kändes lite onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Kom på lite nya movies nyss: Rush hour (1 & 2) Mr. Nice guy Cannonball run Saving private Ryan Windtalkers *EDIT* Miami connection Redigerad 26 april, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Gryymt bra! Ett hav av tuffa repliker, shakespare, framtidssatirism och kung-fu. It can't get any better. Är den som Kill Bill eller? The Matrix är skitbra, men Kill Bill sög bara IMO... Redigerad 26 april, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Kom på att The Warriors måste höra till favoriterna! Föräldrarna såg den redan på 70-talet och jag har sett den ett flertal gånger i en fin DVD-version. Faktiskt en jävligt bra film, skön stämning och väldigt spännande. Och så är den fylld med grym dialog som man kan citera: -'You see those guys over there? They're on your ass!' -'I know they're on my ass. And now they know I know it.' -'Can you digg it? Can you digg it?! CAAAAN YOUUUU DIIIIG IT?!!' 'Oh Warriors, come out to play-yay. Warriors, come out to plaaay! Warriors, come out to PLAY-YAY!' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrFilth Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Apocalypse Nows intro Mycket vackert indeed - The Usual Suspects Dark City Deer Hunter Gudfaderntrilogin(Ja, även trean) Pulp Fiction Och många andra filmjävlar som jag inte orkar skriva upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Gudfaderntrilogin(Ja, även trean) Hrm, möjligtvis spojjjlers. Typ. Kanske. Mm, men bara kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Kom på att The Warriors måste höra till favoriterna! Föräldrarna såg den redan på 70-talet och jag har sett den ett flertal gånger i en fin DVD-version. Faktiskt en jävligt bra film, skön stämning och väldigt spännande. Och så är den fylld med grym dialog som man kan citera: -'You see those guys over there? They're on your ass!' -'I know they're on my ass. And now they know I know it.' -'Can you digg it? Can you digg it?! CAAAAN YOUUUU DIIIIG IT?!!' 'Oh Warriors, come out to play-yay. Warriors, come out to plaaay! Warriors, come out to PLAY-YAY!' What's the matter? You goin' faggot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) Kom på att The Warriors måste höra till favoriterna! Föräldrarna såg den redan på 70-talet och jag har sett den ett flertal gånger i en fin DVD-version. Faktiskt en jävligt bra film, skön stämning och väldigt spännande. Och så är den fylld med grym dialog som man kan citera: -'You see those guys over there? They're on your ass!' -'I know they're on my ass. And now they know I know it.' -'Can you digg it? Can you digg it?! CAAAAN YOUUUU DIIIIG IT?!!' 'Oh Warriors, come out to play-yay. Warriors, come out to plaaay! Warriors, come out to PLAY-YAY!' "So you are the famous Warriors? The guys that shot cyrus" "Shit the cicks are packed, the cicks are packed" Redigerad 29 april, 2006 av fido vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 29 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 april, 2006 (redigerad) De bästa filmerna enligt mig 1.Gladiator. 2.Brain Dead. 3.King Kong (05). 4.The Grudge. 5.Kill bill. 6.Kopps. 7.Lord of war. 8.populärmusik från vittula. Redigerad 29 april, 2006 av Puslakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts