ShockerPie Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Tjaa har gta:sanandreas och har kört det perfekt utan nåt lag eller så men sen endag när jag skulle köra i skogen där så börja det lagga rejält har aldrig gjort det för vad kan det vara för fel och hur kan man fixa det i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag är tvungen att byta upplösning på spelet varje gång jag startar det, jag kan inte ha samma två gånger i rad. Testa med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 När jag kör i skogen kan det ibland lagga men efter en stund så slutar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Kanske det är när det ska damma och i högt gräs. Vad har du för dator? Testa dra ner på inställningarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Nej det inget fel på min dator jag kan ha på grafick innstälningen high och upplösningen 1024x768 och det har inte varit nåt problem med lagg för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Testa defragga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Kanske är ditt virusprogram som kör sin dagliga scan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Kanske är ditt virusprogram som kör sin dagliga scan? Just när han kommer till skogen ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts