wilmas_matte Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Tja. Jag har börjat på Vercetti uppdragen. Det första har jag klarat, när man ska skjuta sönder butiksfönstren i North Point Mall. Men de efterföljande uppdragen går inte att göra nu. Det finns ingen rosa markering vid symbolen V längre. Vilka uppdrag måste man klara av för att kunna fortsätta?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Tja. Jag har börjat på Vercetti uppdragen. Det första har jag klarat, när man ska skjuta sönder butiksfönstren i North Point Mall. Men de efterföljande uppdragen går inte att göra nu. Det finns ingen rosa markering vid symbolen V längre. Vilka uppdrag måste man klara av för att kunna fortsätta?? Gör uppdragen hos företagen och när du gjort vissa kommer Lance att ringa dig och du får mer uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Har för mig (det var längesen jag spelade) att den nu ska vara utanför (alltså den rosa markeringen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 (redigerad) Japp, så e de Redigerad 30 april, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Haha, jag kunde aldrig lira de uppdragen på mitt så jag va tvungen att dra till en kompis xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 2 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2006 Haha, jag kunde aldrig lira de uppdragen på mitt så jag va tvungen att dra till en kompis xD Varför inte? Vad var fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts