ssfh Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Hej, jag undrar om någon vet i vilket avsnitt peter och hans hund sitter i en bar och pratar och plötsligt säger han Oh my god, you can talk till hunden. Peter: So did your therapist figure out what the problem was? Brian: Yeah. He thinks I'm in love. Peter: Oh my God...you can talk! Plz om nån vet så säg gärna måste bara få se det igen, det va rikigt roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Vet så mycket som att det är säsong 4 (eller högre?) och att det handlar om att Brian pissar på sig och blir kär i Lois. Det gick på 3an i lördags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Hej, jag undrar om någon vet i vilket avsnitt peter och hans hund sitter i en bar och pratar och plötsligt säger han Oh my god, you can talk till hunden. Peter: So did your therapist figure out what the problem was? Brian: Yeah. He thinks I'm in love. Peter: Oh my God...you can talk! Plz om nån vet så säg gärna måste bara få se det igen, det va rikigt roligt Vet vad du menar, men minns inte vilket avsnitt det är=/ Prova att googla, så kanske du hittar. Edit: Hittade citatet på några sidor, men det står inte vilket avsnitt det är=( Redigerad 26 april, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 http://www.tv.com/family-guy/brian-in-love...451/trivia.html http://www.tvforge.com/familyguy/episodes/7/#quotes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Vet så mycket som att det är säsong 4 (eller högre?) och att det handlar om att Brian pissar på sig och blir kär i Lois. Det gick på 3an i lördags. Finns ingen senare säsong än den fjärde. Och har TV3 börjat med säsong 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Finns ingen senare säsong än den fjärde. Och har TV3 börjat med säsong 4? Eftersom jag har säsong 1-3 på DVD och det avsnittet inte är med där så utgår jag från att det måste var nyare. Så tydligen sänder 3an (eller om det var z-tv?) från Säsong 4 nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Säsong 5 då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Series 2, Episode 2 Ty Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Säsong 5 då? Det finns ingen säsong 5, L_Voll. De finns vissa som publicerar guider om att det finns en femte säsong men det stämmer inte. Det är fortfarande säsong 4 här närmast kommer det 26:e avsnittet av säsong 4 som heter "You May Now Kiss The...Uh...Guy Who Receives" att sändas i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Det finns ingen säsong 5, L_Voll. De finns vissa som publicerar guider om att det finns en femte säsong men det stämmer inte. Det är fortfarande säsong 4 här närmast kommer det 26:e avsnittet av säsong 4 som heter "You May Now Kiss The...Uh...Guy Who Receives" att sändas i USA. Men hur vet du att det är säsong 4? Jag tycker det verkar väldigt förvirrat, ibland står det säsong 4, ibland 5. Vad är det för några guider? FOX borde veta vilken säsong det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Kanske den här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Hmm har det avsnittet på datorn "Season2 - Family Guy s02e04 - Brian in love" heter avsnittet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Går på Ztv nu btw (om det är de avsnittet som Walle prata om) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag har säsong 5 Finns lite överallt.. om man tittar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 (redigerad) Hej, jag undrar om någon vet i vilket avsnitt peter och hans hund sitter i en bar och pratar och plötsligt säger han Oh my god, you can talk till hunden. Peter: So did your therapist figure out what the problem was? Brian: Yeah. He thinks I'm in love. Peter: Oh my God...you can talk! Plz om nån vet så säg gärna måste bara få se det igen, det va rikigt roligt Det avsnittet gick precis på ztv Redigerad 27 april, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2006 Jag har säsong 5 Finns lite överallt.. om man tittar.. Som sagt, det finns ingen säsong 5. Det är fortfarande säsong 4. Och tro mig, jag har också de avsnitten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 28 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 april, 2006 Det avsnittet gick precis på ztv Skit ajja ska kolla om jag hitar sesong 2 då så kan jag se det när jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts