spajdermän Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ja, vad ska man göra med såna som han? Vad tycker ni? Argumentera fritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Rehabilitera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Låta han ruttna i en cell utan mat och ljus tills han dör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nackskott. Den "mannen" lär ha föstört flera kvinnors liv. Man inom citattecken på grund av att ingen riktig man våldtar, det är lågt och fegt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nackskott. Den "mannen" lär ha föstört flera kvinnors liv. Man inom citattecken på grund av att ingen riktig man våldtar, det är lågt och fegt. Svergie har inga såna straff på kriminella Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nackskott, även fast det inte finns som straff i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Fängelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Man kan ju inte vara normal i skallen om man håller på så där. Men det jag tycker är konstigt är att han levde som en familjefar och hade jobb precis som en vanlig person och ingen misstänkte honom alls. Profilen som polisen hade var ju typ en ensling som bodde för sig själv och va... j konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Svergie har inga såna straff på kriminella No shit, SHERLOCK. Är väl medveten om vilka brottsstraff det finns i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 No shit, SHERLOCK. Är väl medveten om vilka brottsstraff det finns i Sverige. Låt makaronifamiljen leka duktig om han vill - alla vet ändå att han är efterbliven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Men grejen me dödsstraff är att i USA så har man gjort nån statistik mellan olika stater som har och inte har dödsstraff. Det visade sig att det ibland var så att de stater som har dödsstraff kunde ha mer brottslighet. Så jag vet inte om det är någon ide att införa sånt i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nej, döden är för snällt för den där människan. Skicka honom till psykopatfängelse i Bosnien eller nåt, och låt dom jävlarna där pesta honom med cirkuleringsrondell och blåslampa. Förövrigt, ett skott i nacken på den svenska lagen om brott och straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Bättre att låta USA tortera han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Återinför dödsstraff så är problemet ur världen. Annars fastnar han i nåt rehabiliteringssystem/fängelse/anstalt som skattebetalarna får betala för. Redigerad 25 april, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Nu ska jag argumentera imot efter att jag sett vad alla andra skrev. 1. Killen är sinnessjuk, han kunde knappast hjälpa det han gjorde 2. Killen har även han släkt, vänner och familj. Han var även omtyckt av sina nära och kära. 3. Nackskott hjälper ingen. ÄVEN om han släpps så kommer han med stor sannolikhet inte göra om det. Men eftersom han har brytit mot lagen och förstört flera människors liv så ska han SÅKLART få sitt straff. Men ingen jäkla avrättning... Usch, tänk om det var er farsa... så, nu har jag sagt mitt. Argumentera gärna imot, jag gillar att diskutera. Qouad (inlägget under): Blir det då bättre av att förstöra en till persons liv? Redigerad 25 april, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) skära av kuken på svinet med en slö kniv? och naturligtvis sedan låta honom förblöda till döds dem som säger att man inte kan ta livet av någon som straff kan ju ställa sig frågan vad som då är rimligt för någon som förstört livet för så många Redigerad 25 april, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Män som våldtar/slår överhuvud taget gör något dumt mot en kvinna/tjej förtjänar inte att leva Hatar sånna !!! aaarrgg Redigerad 25 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) 3. Nackskott hjälper ingen. ÄVEN om han släpps så kommer han med stor sannolikhet inte göra om det. Men eftersom han har brytit mot lagen och förstört flera människors liv så ska han SÅKLART få sitt straff. Men ingen jäkla avrättning... Usch, tänk om det var er farsa... Om han släpps så tror jag visst att han kommer göra om det i sinom tid. Han måste ju, som du sa, vara sinnessjuk och då kan han säkert inte, som du sa, hjälpa det. EDIT: men jag håller med om att dödsstraff är onödigt. Redigerad 25 april, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Vad har han gjort? I'm such a retard YO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ge livstid till den jäveln...döda honom förresten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts