Xogede Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ja det gjorde den visst men det var inte riktigt den funktionen jag tänkte. Jag menar att alla tabbar som man har öppna när man stänger webläsaren finns kvar nästa gång man startar, som i nya IE. Med bookmarktoolbar-icon-bytare menar jag att man ska kunna lägga till egna ikoner med en knapp där: Sök, och du skall finna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Kan man instalera det utan att ha SP2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Kan man instalera det utan att ha SP2? Det undrar jag med. Skulle kunna testa att installera men jag vågar inte, hårddisken kanske exploderar typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Oj, oj, oj... börjar lika avant browser... de va detta ja var rädd för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hittade en ny funktion, vet inte om den finns på FF. I nedre hörnet så kan man zooma rutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ser ju ut som en ren kopia av Firefox. Orka M$. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Har haft denna beta i lätt mer än 1 månad.. Lite sega? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Det undrar jag med. Skulle kunna testa att installera men jag vågar inte, hårddisken kanske exploderar typ. Testade igår kväll.. Funkar tyvärr ej att instalera det utan SP2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Har haft denna beta i lätt mer än 1 månad.. Lite sega? Sjukt ball du är.. _______________________ Tycker inte det är något speciellt med det. Säger som Jacker: Ser ut som en kopia av Firefox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PlusFourtyFour Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Synd bara att firefox är grymt värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Ser ut som en FF kopia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Ja det gjorde den visst men det var inte riktigt den funktionen jag tänkte. Jag menar att alla tabbar som man har öppna när man stänger webläsaren finns kvar nästa gång man startar, som i nya IE. Med bookmarktoolbar-icon-bytare menar jag att man ska kunna lägga till egna ikoner med en knapp där: Prova Opera... Där finns alla saker du beskriver utom att bara dölja Arkiv osv men det finns ju även Fullscreen där.... Edit : Till er som anser detta vara en ren kopia utav FF. Först o främst, Näe! Att göra en ny webbläsare idag utan att den liknar en som redan finnsär nog blanddet svåraste som finns. Först o främst hurskulle man göra om man inte fick annnnnvända alla de bra fuktionerna som finns i en webbläsare som uppdatera osv. Någon måste ju ha varit först med dm och då betyder det att alla andra har kopierat den, eller?? De som väljer IEeeee väljr det för att de känner sig vana med den och hittar alla funktioner. De som vljer FF väljer utavsama anlednin plus att de vill ha lite annat okså såklart. De som väljer OPERA väljer det av exakt samma anledning. Smaken är som baken. Redigerad 26 april, 2006 av Friberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Ingen webläsare som jag kommer byta ut Firefox mot iallfall, IE7 ser ut som en ful rip-off av Firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Prova Opera... Där finns alla saker du beskriver utom att bara dölja Arkiv osv men det finns ju även Fullscreen där.... Edit : Till er som anser detta vara en ren kopia utav FF. Först o främst, Näe! Att göra en ny webbläsare idag utan att den liknar en som redan finnsär nog blanddet svåraste som finns. Först o främst hurskulle man göra om man inte fick annnnnvända alla de bra fuktionerna som finns i en webbläsare som uppdatera osv. Någon måste ju ha varit först med dm och då betyder det att alla andra har kopierat den, eller?? De som väljer IEeeee väljr det för att de känner sig vana med den och hittar alla funktioner. De som vljer FF väljer utavsama anlednin plus att de vill ha lite annat okså såklart. De som väljer OPERA väljer det av exakt samma anledning. Smaken är som baken. Opera var nästan först med alla funktioner som FF och IE har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Ser ju ut som en ren kopia av Firefox. Orka M$. Och du använder Windows, bigboy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 (redigerad) Ta lite från FF, och lite från Opera, så har ni nya IE. Om ni ska prova någon beta så är det nya Opera-betan. Redigerad 26 april, 2006 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Testa det nyss, ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts