The Dude Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Vad tror ni, kommer det slå Firefox? Ladda ner IE 7 Beta Lite screens: http://img197.imageshack.us/img197/9148/ie7d19gz.jpg http://img197.imageshack.us/img197/3522/ie7d25lx.jpg Diskutera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ska ta å testa först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 *Testar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Verkar nice. Men jag har inte SP2, kanske fungerar det ändå? Redigerad 25 april, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Det var ingen höjdare tycker jag. Iofs bara en beta men FF är både snyggare och har dessutom bookmark-toolbar som jag använder hela tiden. Den där tab-översiktsfunktionen var för långsam och oslimmad för att vara användbar. Edit: Nu hittade jag iofs en bra funktion, man kan välja att alla öppnar tabbar öppnas igen om man startar om webläsaren. Redigerad 25 april, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Om den slår FF? Det gör redan förra IE-versionen och Opera med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Fungerar finfint. Börjar nog använda det istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Edit: Nu hittade jag iofs en bra funktion, man kan välja att alla öppnar tabbar öppnas igen om man startar om webläsaren. Det som är härligt med FF är att om man saknar en funktion så finns det nästan alltid en extension för det. https://addons.mozilla.org/firefox/2347/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Jag tycker FF tar ganska mycket plats med adressfältet å allt vad det nu finns där uppe, så det blir ganska lite plats för själva rutan. (Jag är sån som inte börjar ändra å ha mig med patchar å sånt) Färgen är också rätt tråkig på FF, skönt å vila ögonen mot IE's blåa härliga färg Men här var det ganska rent å fint utan sånt. Bra med plats. Redigerad 25 april, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Njä... Jag håller mig till eldräven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ser nice ut. Får ta och testa sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Underbar version, det flyger fram Drar nästan inget minne heller och det är då en sak man _inte_ kan säga om FF. Stabilt är det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Är det jag eller påminner den om Vista eller vad det heter? Dumpar räven för tillfället. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Det som är härligt med FF är att om man saknar en funktion så finns det nästan alltid en extension för det. https://addons.mozilla.org/firefox/2347/ Hmm den extentionen funkar inte för mig. Står att jag ska starta om FF men hjälper inte. Kör 1.5.0.2 så det borde funka. Hittar du bookmarktoolbar-icon-bytaren där nånstans också? Skulle behöva den men hittar inte när jag letar :/ Sen något som döljer Arkiv-Redigera-Visa-Gå Till-Bokmärken-Verktyg-Hjälp skulle vara fint. Kan iofs leta lite själv om det finns något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Det är ji en ren rip-off på FF enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hmm den extentionen funkar inte för mig. Står att jag ska starta om FF men hjälper inte. Kör 1.5.0.2 så det borde funka. Hittar du bookmarktoolbar-icon-bytaren där nånstans också? Skulle behöva den men hittar inte när jag letar :/ Sen något som döljer Arkiv-Redigera-Visa-Gå Till-Bokmärken-Verktyg-Hjälp skulle vara fint. Kan iofs leta lite själv om det finns något sådant. Antagligen funkar den, du kan bara inte hitta den. Den finns under File (Arkiv)-->Restart w/ tabs. Vad är en bookmarktoolbar-icon-bytare? Om du vill dölja menyerna, är det bara att trycka på F11 (Full Screen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Om den slår FF? Det gör redan förra IE-versionen. Kan du förklara varför? Iaf, IE7 suger, skitfult. Har inget som firefox inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Jag kan inte installera de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Antagligen funkar den, du kan bara inte hitta den. Den finns under File (Arkiv)-->Restart w/ tabs. Vad är en bookmarktoolbar-icon-bytare? Om du vill dölja menyerna, är det bara att trycka på F11 (Full Screen). Ja det gjorde den visst men det var inte riktigt den funktionen jag tänkte. Jag menar att alla tabbar som man har öppna när man stänger webläsaren finns kvar nästa gång man startar, som i nya IE. Med bookmarktoolbar-icon-bytare menar jag att man ska kunna lägga till egna ikoner med en knapp där: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Jag söker också det pluginet, råkade byte en ikon till en ful smilegubbe, och nu har jag inte kvar pluginet så jag kan inte byta till nån bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts