GT4 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hej, Jag har precis köpt Invision Power Board, har du eller vet du en PHP + MySql host? Du kan vara supermoderator eller admin, beror på hur snabb sidan är. Så vet nån en webhost sida som stödjer PHP 4.3 och MySql? Version 4.3 ÄR INTE VIKTIGT MEN BRA ÄNDÅ. Tack för svar! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Har du "köpt" IPB utan att ens ha en sida? omg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Har du "köpt" IPB utan att ens ha en sida? omg Ja, hehe , jag var nyfiken, hade en förut men datumet gick ut, det kostade typ 200 kr ( tror jag ) för ett år, och nu gjorde jag samma sak, så snälla nån skynda och svara för datumet kostar, jag hoppas att ni förstår . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hallå skynda snälla du får vara Vice Admin, du som hittar en med 10 MB minst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Men kan ni inte bara säga en? Nån måste ju veta, var inte lat. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 HELP PLEASE! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dexy Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Jag vet vart! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Köp dig ett plats på ett webhotell istället. Det är inte så dyrt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 HELP PLEASE! För det första, du behöver inte skriva ett inlägg varje minut bara för att nån inte svarar. För det andra, du skulle ha tänkt dig för innan du köpte. För det tredje jag vet men säger inte Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 @ZcruweN å Dexy: Varför inte säga vart då? Var lite snälla på pöjken. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 GT4: Ge fan i att spamma och vänta tills du får svar.. Det går inte fortare för du gör inlägg efter inlägg.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 You'd make a perfect admin, GT4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 You'd make a perfect admin, GT4 Hehe, men tack ändå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Varför delar inte nån med sig nån PHP sida för att jag skrev tre inlägg i rad, löser det sig eller? Det var länge sen jag var i GTASajten, jag känner inte igen era regler väl men ni kan väl dela lite? Sharing is caring. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Forumets regler hittar du precis under bilden där uppe till vänster Och en webhost som borde fungera för dig är denna annars kan jag ju tipsa om en ny och ganska okänd sida som heter...hmm hur va det nu igen...JA just det google heter den, ganska bra för att vara så nystartad och allt Redigerad 25 april, 2006 av Qouad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Denna är också bra får en mysql server när man gör hemsida dock bara 10mb Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Denna är också bra får en mysql server när man gör hemsida dock bara 10mb FREE Hosting Plan See details 200MB Disk Space 5GB Monthly Traffic 2 Domains Hosting 5 Subdomains Free DNS Server PHP, Perl/CGI-BIN 1 MySQL Database FTP/FrontPage Access 5 POP3/IMAP E-mails etc... vadå bara 10? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GT4 Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Tack Quoad och Daniel_al, men alla som svarade utan att hjälpa är fjortisar. Fråga om ni vill vara admins, Quoad och Daniel. Ni får forumet precis som ni vill . Redigerad 25 april, 2006 av GT4 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Tack Quoad och Daniel_al, men alla som svarade utan att hjälpa är fjortisar. Fråga om ni vill vara admins, Quoad och Daniel. Ni får forumet precis som ni vill . FnIzZ... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 men alla som svarade utan att hjälpa är fjortisar. JA Jag är jette fjortizzz ba. För att jag ba, och sen han ba och då jag ba Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts