the-copy Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ja, har ni det? Själv är jag stolt över min instats till att fixa tanklocket på tekniken(jävligt simpelt, men ändå) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Ja det har jag faktist. Finns en kille i nian som är riktigt mobbad, han satt alldeles själv i matsalen så jag tog min bricka och gick och satte mig med han. Det kändes fan bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Har inte gjort något bra idag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Nee inte vad ja kommer ihåg. Har varit en rätt kass dag. Man kommer ut för att köra hem med moppen, och vad ser man. Att moppen är Mås-bombad, Dom jävlarna har kört en drive-by på min moppe Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Snälla, v-snack.. Även om du är stolt eller inte.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts