syyyg Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Tja. jag vill gärna modda gta sa men när jag lägger in modellerna så blir dom bara vita å svarta å inte detaljerade alls och jag har följt guiden som finns skriven på moddingforumet men jag vet inte vad som är fel. tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Tja. jag vill gärna modda gta sa men när jag lägger in modellerna så blir dom bara vita å svarta å inte detaljerade alls och jag har följt guiden som finns skriven på moddingforumet men jag vet inte vad som är fel. tacksam för hjälp. DET ÄR STRAFFET FÖR ATT DU INTE ANVÄNDER TEXTURER!! Vilken guide!? Inte på detta forum va? Denna funkar http://ocram88.oc.funpic.de/index_all.php?etutorialsa=4 Om du absolut inte vill ha texturer så an du ju göra filer i paint på 32x32 eller något med olika färger som du behöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 DET ÄR STRAFFET FÖR ATT DU INTE ANVÄNDER TEXTURER!! Vilken guide!? Inte på detta forum va? Denna funkar http://ocram88.oc.funpic.de/index_all.php?etutorialsa=4 Om du absolut inte vill ha texturer så an du ju göra filer i paint på 32x32 eller något med olika färger som du behöver. Jag menar inte att jag vill lägga in mina modeller utan att dom färdiga modellerna som man kan ladda ner från tex gtagaming inte funkar och blir vita Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Men då beror det på att antingen du eller skaparen har gjort något fel med texturerna. Vitt blir det när den inte hittar texturen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 25 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Fått ordning på det nu tack för hjälpen Redigerad 25 april, 2006 av syyyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts