tetris Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hi. Jag undrar några saker om Matrix Online: --- Kostar det att spela online ? ( som på WOW ) ---Är det lika bra som WOW ? ---Vad kan man göra för roliga saker där ? THX... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 1. Ja, det kostar 2. Inget slår WoW, så..nä 3. Vet inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Hi. Jag undrar några saker om Matrix Online: --- Kostar det att spela online ? ( som på WOW ) ---Är det lika bra som WOW ? ---Vad kan man göra för roliga saker där ? THX... 1. Ja det kostar. 2. Nej inget slår WoW 3. Absolut ingenting, den staden du är i är som en spökstad, du med andra spelare, det finns knappt nån NPC eller liknande på spelet. Så mitt råd, skaffa inte spelet, ta hellre WoW om du är villig att betala i månaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Matrix Online is teh sUx0r, enligt mina inside källor som testat det. Själv har jag aldrig spelat det, men jag ha rsett en video på en av DVD:erna, kommer dock inte ihåg vilken. Tror att det var Revolutions. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Har spelat det för ett tag sen och det var ett VÄLDIGT dåligt och tråkigt spel. Satsa på WoW pöjk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 26 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Tack Tack WOW next Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 Jag tycker Matrix online rent utsagt verkar suga Har för mig att de fick dåligt betyg också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts